מדדים ומחקרים

בנק לאומי, טפחות או דיסקונט: זה הבנק עם השירות הטוב בישראל

מבחינת השירות, מזרחי טפחות במקום הראשון ואחרי בנק לאומי שרשם עלייה גדולה מהשנה שעברה. הבנק הבינלאומי מתחת לממוצע, אך במקום השלישי, בנק הפועלים רביעי ומעל דיסקונט
מערכת ice | 
בנקים-אילוסטרציה (צילום Magma Images, shutterstock)
לצד הנתונים שפרסם בנק ישראל אמש (שני) במסגרת סקר שביעות הרצון של הלקוחות, משקי הבית, מהבנקים בישראל. מנתוני הסקר עולה שגם הפעם, כמו בארבעת הסקרים הקודמים, נהנה מזרחי טפחות משיעורי ההמלצה הגבוהים ביותר, מתוך חמשת הבנקים הגדולים ובכלל בנוגע לשירות.
מבחינת השירות, מזרחי טפחות במקום הראשון ואחרי בנק לאומי שרשם עלייה גדולה מהשנה שעברה. הבנק הבינלאומי מתחת לממוצע, אך במקום השלישי, בנק הפועלים רביעי ומעל דיסקונט.
יש להזכיר כי, יהב ומזרחי טפחות נתפסים, גם בסקר החדש, כבנקים ההוגנים ביותר. בנק יהב עם 70% ומזרחי טפחות עם 62%.  ממצאי סקר בנק ישראל עומדים בהלימה מלאה לתפיסת השירות של מזרחי  טפחות : בני אדם לפני הכול, המעמידה במרכז מערכת היחסים עם הלקוח את הבנקאי האישי-אנושי בסניף.
כמו כן, מהסקר לשנת 2024 עולה כי בממוצע חל שיפור בשביעות רצון לקוחות המערכת הבנקאית וחברות כרטיסי האשראי, אך ישנה שונות בין הגופים השונים וערוצי השירות השונים. על פי הממצאים העיקריים שעולים מסקר שביעות רצון של משקי הבית לשנת 2024, בהשוואה לממצאי הסקר שבוצע בשנת 2023, תפיסת הוגנות המערכת הבנקאית עלתה ל61% לעומת 54% בסקר הקודם.

נכונות ההמלצה לחבר או לבן משפחה לנהל את החשבון בבנק בו הלקוח מנהל את חשבונות נותרה ללא שינוי משמעותי ועומדת על 57%, שביעות הרצון מהשימוש באפליקציות ובאתרי האינטרנט של הבנקים ממשיכה להיות גבוהה ועומדת על 90% ו-91% בהתאמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה