מדדים ומחקרים
אורבניקה עושה היסטוריה: כמה הרוויחה לראשונה כחברה ציבורית?
אורבניקה מקבוצת קסטרו-הודיס המשיכה לצמוח ברבעון הראשון לשנת 2025 ומציגה גידול במכירות ובכל מדדי הרווח. ההכנסות צמחו בכ-11% לכ-219.7 מיליון שקל לעומת כ-197.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי גדל בכ-5% והסתכם בכ-11.7 מיליון שקל
אורבניקה מקבוצת קסטרו-הודיס פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של שנת 2025. החברה השלימה הנפקת מניות ראשונה (IPO) בבורסה בת"א לפי שווי של כ-1.4 מיליארד שקל (אחרי הכסף) ומניותיה החלו להיסחר ביום 4 במאי 2025. אורבניקה (פאלו) ריטייל מחזיקה במלוא הון המניות של חברת הודיס בע"מ. תמורת ההנפקה משמשת להאצת קצב הצמיחה, בין היתר, באמצעות הגדלת שטחי המסחר והרחבת פעילות שני המותגים בישראל וכניסה לקטגוריות חדשות.
הכנסות החברה ברבעון הראשון של שנת 2025 צמחו בכ-11.2% והסתכמו בכ-219.7 מיליון שקל לעומת כ-197.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הגידול נובע מגידול במצבת החנויות לצד גידול במכירות החנויות הזהות ומגידול בשטחי המסחר במגזר פעילות הודיס כתוצאה ממעבר לחנויות בקונספט העיצובי החדש. הכנסות החברה מאתרי האונליין הסתכמו בכ-18.6 מיליון שקל, גידול של כ-23% לעומת כ-15.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
מכירות החנויות הזהות גדלו בכ-3.8% והסתכמו בכ-195.3 מיליון שקל בהשוואה לכ-188.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. בתחום אורבניקה אופנת הלבשה הציגה החברה גידול של כ-6% במכירות החנויות הזהות כולל אתרי האונליין, בתחום אורבניקה אביזרי אופנה רשמה החברה קיטון של כ-1.9% במכירות החנויות הזהות כולל אתרי האונליין ובתחום פעילות הודיס נרשם גידול של כ-2.8%. הפדיון החודשי הממוצע למ"ר של מותגי אורבניקה והודיס גדל בכ-1.5% והסתכם ברבעון הראשון לשנת 2025 בכ-1,568 ש"ח לעומת כ-1,545 שקל ברבעון המקביל אשתקד.
הכנסות תחום אופנת ההלבשה באורבניקה הסתכמו בכ-111.8 מיליון שקל, גידול של כ-14.9% לעומת כ-97.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי צמח בכ-19.9% לכ-8.2 מיליון שקל לעומת כ-6.8 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הכנסות תחום אביזרי אופנה באורבניקה הסתכמו בכ-28.8 מיליון שקל, גידול של כ-6.3% לעומת כ-27.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי הסתכם בכ-3.5 מיליון שקל, בדומה לרבעון המקביל אשתקד.
סך הכנסות תחום פעילות הודיס הסתכמו בכ-79.1 מיליון שקל, גידול של כ-8% לעומת כ-73.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי צמח בכ-26% והסתכם בכ-11.2 מיליון שקל לעומת כ-8.9 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי של החברה גדל בכ-5% לכ-11.7 מיליון שקל לעומת כ-11.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
יאיר אוחיון, יו"ר אורבניקה (פאלו) ריטייל ומנכ"ל קבוצת קסטרו-הודיס: "אנו מסכמים את הרבעון הראשון של השנה עם גידול בהכנסות ובכל מדדי הרווח התפעוליים. אנו גאים על השגת היעדים שהצבנו לעצמנו בהתאם לתוכנית האסטרטגית. החברה נמצאת בעיצומו של תהליך התרחבות משמעותי, המבטא את האמונה שלנו בעוצמת המותגים שבנינו לאורך השנים ובאמון הצרכנים. הודות לכספי ההנפקה, אנו מגבירים את קצב ההתקדמות תוך מיקוד בצמיחה ארוכת טווח ושימור איכות המוצרים, החדשנות והשירות."
עוד ב-
מריאנו קרפ, מנכ"ל אורבניקה (פאלו) ריטייל: ''אנו מציגים צמיחה מתמדת ואיתנות פיננסית עם תזרים מזומנים חזק. הצלחת המותגים שלנו כפי שבאה לידי ביטוי בגידול במכירות ושיפור ברווחיות הגולמית, הובילה את אורבניקה לרשום גידול של כ-19% ברווח התפעולי ברבעון הראשון לעומת הרבעון המקביל אשתקד. אנו נחושים להמשיך ולפתח את פעילות החברה לטובת כלל הלקוחות, העובדים שלנו ובעלי המניות".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



