מדדים ומחקרים
במשך 12 שנה: ההישג הגדול של אסי עזר ואלברט
חברת הביטוח שהם הפרזטורים שלה עלתה בקמפיין לציון ההישג הייחודי: "יש משמעות לזה שלקוחות יוכלו לסמוך על כך שברגע האמת, הם יקבלו שירות זמין, מקצועי ואכפתי"
חברת AIG שאותה מפרסמים אסי עזר ואלברט אסקולה עלתה אמש (ראשון) בקמפיין טלוויזיה לציון ההישג הייחודי. הובלה רצופה במשך 12 שנה במדד משרד האוצר במהירות תשלום תביעות.
במדד שהתפרסם אתמול, דורגה AIG במקום הראשון בתשלום תביעות בשישה מוצרים: רכב רכוש, דירה, בריאות, תאונות אישיות, נסיעות לחו"ל וביטוח חיים.
יפעת רייטר מנכ״לית AIG: "מדד משרד האוצר חשוב בכך שהוא מתמקד בלב העשייה של חברת ביטוח, באופן שבו אנחנו נותנים מענה ללקוח בזמן אמת. המהירות והאיכות שבהן מטופלות תביעות הן הביטוי המובהק ביותר לתחושת הביטחון של הלקוח ולאמון שהוא נותן בנו. דווקא בתקופה כמו זו, שיש בה לא מעט אתגרים, יש משמעות לזה שלקוחות יוכלו לסמוך על כך שברגע האמת, הם יקבלו שירות זמין, מקצועי ואכפתי".
בפרסומת השבוע ב-ice, חברת הביטוח AIG זכתה למקום מכובד בדירוג. הפרזנטורים אסי עזר ובן זוגו אלברט אסקולה סיפרו לקהל הישראלי על השירות החדש של חברת הביטוח.
עוד ב-
מבוטחי החברה יוכלו להגיש תביעת רכב דרך הדיגיטל ולעקוב אחר התהליך מהשלב הראשון ועד לרגע בו הכסף יועבר לידיהם. חברת הביטוח מכריזה בזאת על חבילת "AIG טריפל", במסגרתה הלקוח ייהנה מרכב חלופי, שירותי גרירה וקבלת פנסים ומראות חדשים במחיר של 149 שקלים. על הקמפיין של חברת הביטוח הישראלית אחראי משרד הפרסום "ראובני פרידן".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



