מדדים ומחקרים

פדיון רשתות השיווק ירד ב-3.9% לעומת דצמבר 2020, פדיון רשתות המזון עלה

על פי נתוני הלמ"ס, בינואר 2021 חלה ירידה בפדיון של רשתות השיווק השונות, בעוד שברשתות המזון נרשם שיפור של 2.9%, לעומת ינואר 2020, נרשמה עלייה בפדיון רשתות השיווק בשיעור של 2.5% ועלייה מטאורית של 13.6% ברשתות המזון
כפיר אדר | 
רשתות מזון (צילום freepik)
הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה היום (חמישי) את נתוני פדיון המכירות של רשתות השיווק בחודש ינואר 2021 ונמצא כי לעומת דצמבר 2020 נרשמה ירידה של 3.9% בסך כל פדיון רשתות השיווק, אך עלייה של 2.9% בפדיון של רשתות המזון.
בבדיקה בין ינואר 2021 לעומת ינואר 2020, הייתה עלייה של 2.5% בסך כל פדיון של רשתות השיווק ועלייה גדולה אף יותר של 13.6% בפדיון של רשתות המזון. עקב משבר נגיף הקורונה לא ניתן היה לחשב אומדני מגמה בחודשים מרץ- ינואר 2021. בחודשים הבאים, בהתאם לנתונים שיתקבלו, ייבחן פרסום אומדני המגמה.
בסקירת שנת 2020 (נתונים מקוריים במחירים קבועים) גדל סך הפדיון של רשתות השיווק ב-3%, בהשוואה ל-2019; זאת לאחר עלייה של 0.5% בשנת 2019. בשנת 2020 בפדיון של רשתות המזון חל גידול של 10.1%, בהשוואה ל-2019; זאת לאחר עלייה של 0.3% בשנת 2019.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה