מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: האם החדש של אייל גולן הביא אותו לפסגה?

אפליקציית המוזיקה חושפת את השירים הכי מואזנים בישראל השבוע – ויש הפתעות גדולות לעומת הרשימה של יוטיוב. מי נעדר מהרשימה ומי נמצא בה הרבה יותר גבוה מאשר במתחרה?
יאיר מור |  2
אייל גולן (צילום אלוני מור)
אפליקציית המוזיקה ספוטיפיי חושפת עבור ice את חמשת השירים המואזנים ביותר בישראל בשבוע שהסתיים ביום חמישי האחרון – ומפתיעה השבוע ברשימה שונה מאוד מזו של המתחרה, יוטיוב מיוזיק, ודומה מאוד מאוד לרשימה של ספוטיפיי מהשבוע שעבר.
לא פחות מארבעה מתוך חמשת השירים המואזנים ביותר בספוטיפיי בשבוע החולף שמרו על מקומם מהשבוע שעבר: במקום הראשון עדיין נמצא "טרללה טרילילי" של נועה קירל ואילן פלד, במקום השני דורכת הלהקה האיטלקית מונסקין עם "Beggin’", במקום השלישי דורכים סטטיק ובן-אל תבורי יחד עם נטע ברזילי ו"אפס מאמץ", ו"בית משוגעים" של רן דנקר נשאר במקום הרביעי.
רק המקום החמישי התחלף השבוע – אך בניגוד למצופה, מי שנכנס אליו אינו אייל גולן עם הסינגל החדש "וי כחול", אלא דווקא עדן חסון עם "גדל לי קצת זקן", שבא והולך מהחמישייה של ספוטיפיי כבר חודשים.
היעדרותו של אייל גולן מהרשימה היא הבדל משמעותי לעומת החמישייה של יוטיוב, שמצטרף לכך שבמקום השני בה נמצא שיר שלפי יוטיוב נמצא בקושי במקום ה-15, והמקום החמישי בה נמצא לפי המתחרה במקום ה-28 בלבד. גם השיר שנמצא במקום השלישי של ספוטיפיי מדורג לפי יוטיוב במקום השמיני. לא ברור באילו מקומות נמצאים שלושה מתוך חמשת הגדולים של יוטיוב – "וי כחול", "Please Don’t Suck" של נועה קירל ו"אל בינת אל אוויה" של ואיל קפורי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איזה הזייהה
    מעין 08/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה הזייה. ביוטיוב יש לשיר הבזיוני של נועה עם השם הבזיוני באנגלית 20 מ' צפיות!!!! ובספוטיפיי הוא אפיחן לא בין החמישיה. היא מזייפת צפיות ברמות. יבכלל גימיק מגעיל. אמן שתיפול. היא לא יודעת לשיר רחוקה מלהיות זמרת. וכולה משדרת תנועות של בית בושת. בושה גדולה.
    סגור
  • 1.
    V כחול חדמשמעי הלהיט של הקיץ
    מיכל 08/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אייל גולן בפיסגה ויזטר בפיסגה לנצח מעל 30 שנה
    סגור