מדדים ומחקרים

זה השיא המטורף ששברה פ.ס.ז' בעקבות החתמת מסי

מעל לכל ענף ספורט, מעל לכל קבוצה אחרת בכדורגל העולמי, קבוצת הפאר מצרפת מובילה כעת את תשלומי השכר עם 302 מיליון אירו לעונה, הרבה מעבר ל-250 מיליון היורו שמשלמת ריאל מדריד שבמקום השני. ומי עוד בטופ 10?
כפיר אדר |  4
כריסטיאנו רונאלדו, ליונל מסי, רוברט לבנדובסקי (צילום ויקיפדיה, פייסבוק/ליונל מסי, רוברט לבנדובסקי)
ההחתמה של ליאו מסי בפאריס סן ז'רמן שהפכה לרשמית הבוקר (רביעי), הפכה את קבוצת הפאר הצרפתית שרוצה סוף כל סוף להגשים את מטרת העל שלה - לזכות בליגת האלופות אחרי שנים של כשלונות, לשיאנית העולם בכל ענפי הספורט בתשלום שכר לשחקניה.
מסי כאמור יקבל סכום המוערך בכ-35 מיליון אירו לעונה לפני בונוסים, כאשר לצד שחקנים מהטופ העולמי כמו ניימאר הברזילאי וקיליאן אמבפה המקומי, מגיע דף השכר הקבוצתי ל-302 מיליון אירו בסך הכל לעונה, מדובר בפער ענק גם על המקום השני בו נמצאת ריאל מדריד שמוציאה 'רק' 250 מיליון אירו.
מנצ'סטר יונייטד ניצבת במקום השלישי עם תשלום של 237 מיליון אירו לשחקניה, בעוד שברצלונה, קבוצתו הקודמת של הארגנטינאי במקום הרביעי, עם תשלום שכר כולל לשחקנים שעוד נשארו בהיקף של 230 מיליון אירו. לוס אנג'לס דודג'רס מליגת ה-MLB האמריקאית, שהיא קבוצת הבייסבול הבזבזנית ביותר, ניצבת חמישית בטבלה העולמית עם שכר כולל של 228 מיליון אירו.
יובנטוס האיטלקית, קבוצתו של כריסטיאנו רונאלדו עומדת במקום השישי בטבלה, עם שכר כולל של 218 מיליון אירו, באיירן מינכן הגרמנית במקום השביעי בסך הכל עם שכר של 196 מיליון אירו לעונה. צ'לסי במקום השמיני עם שכר כולל לשחקניה בגובה 192 מיליון אירו.
דאלאס קאובויס האמריקאית, קבוצת הפוטבול המפוארת, במקום התשיעי בטבלה עם שכר כולל של 186 מיליון אירו, סוגרת את העשירייה, קליבלנד בראונס גם היא מליגת הפוטבול NFL שהוציאה 184 מיליון אירו בסך הכל. קבוצות כמו מנצ'סטר סיטי, או קבוצות NBA כלשהן (בגלל תקרת השכר בליגת הכדורסל) לא ברשימה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    בזמן שחקלאים רעבים ללחם
    משה 08/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עולם מוזר
    סגור
  • 3.
    זה שסיטי לא שם זה פשוט מדהים (ל"ת)
    Zik 08/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    כבר לפני שנים רבות, החל העידן בו הכסף רצח את הספורט
    צ'ה גאווארה 08/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בכסף הגדול המוזרם ממקורות תומכי טרור, הלבנת הון או אנשי עסקים שעדו את הונם כך אי ערכת, ביטל וחיסל לחלוטין את התחרותיות, הנאמנות למועדונים ולקהל האוהדים, והותיר את המגרש רק למועדונים ברי המזל שזכו להזרמת הכסף הזה.
    סגור
  • 1.
    צרות של עשירים (ל"ת)
    יוספוש פלביוס 08/2021/12
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור