מדדים ומחקרים

אנליסטים מעריכים: הביטקוין יוערך ב-100 אלף דולר בסוף 2021

פאנדסטראט טוענת כי מטבע הקריפטו הבכיר צפוי להגיע לרף 100 אלף דולר עד סוף השנה הנוכחית, לאור כניסתו כאמצעי תשלום לגיטימי בחברות רבות בשוק וכן ההתאוששות שלו ב-50% מהשפל האחרון
כפיר אדר |  5
קריפטו (צילום pixabay)
מטבע הקריפטו הבכיר, ביטקוין השלים קאמבק שהעלה אותו ביותר מ-50% מהשפל האחרון והשיב אותו לרמה של 46 אלף דולר בסך הכל, החיה את המשקיעים והעלה מטרות רווח לשמיים. לפי התחזיות הקודמות, המטבע הדיגיטלי היה צפוי לרדת לרמה של 20,000 דולר ובין שלל כותרות שליליות, יש שינוי מגמה וכעת ההערכות הן הפוכות.
ויש הרבה סופרלטיבים לציון הרגע: הביטקוין עלה כבר ארבעה שבועות ברציפות והוא בקצב ההתקדמות החודשית השנייה שלו. בסך הכל, זו ההתקדמות המהירה ביותר שלו ב-21 ימים מאז פברואר, הבוקר (חמישי) הוא עומד על 45,723.47 דולר בסך, עלייה של 0.21% לעומת שוויו לפני 24 שעות, שווי השוק שלו זינק אגב ל-858.83 מיליארד דולר.
מלטם דמירורס, מנהל האסטרטגיה הראשי של ספקית קרנות הקריפטו פאנדסטראט מציין כי למרות בדיקה רגולטורית חדשה: "משקיעים רבים תופסים זאת כחדשות חיוביות וכזרז חיובי מכיוון שזה מנקה הרבה מהבלבול או חלק מחוסר הוודאות. ואני חושב שגם מה שמודגם הוא שקהילת הקריפטו איננה עוד פינה כלכלית איזוטרית".
המטבע הקריפטוגרפי מתריס נגד הביקורת על מחירו של הסביבה ומתקדם, אף שהרגולטורים ברחבי העולם מבטיחים פשיטות קשות יותר. סין, למשל, נקטה בין היתר במספר צעדים כדי לצמצם את כריית הקריפטו. בארה"ב, קובעי המדיניות מתמקדים בנכסים דיגיטליים בדרך חדשה, עם ארה"ב. יו"ר נציבות ניירות ערך והחלפה החליפית, גארי גנסלר, קרא בשבוע שעבר לחלל "המערב הפרוע". לדבריו, הוא לא יתפשר על הגנה על המשקיעים בקביעת מסגרת רגולטורית.
"עדיין יש לו מספיק מקום להגיע לשיא הישן", אמר מייק מקגלון, כתב בלומברג, בראיון לטלוויזיה. "ונחש מה? אם זה יעלה כמו בקצב של האתריום, זה יגיע ל -100 אלף דולר עד סוף שנת 2021", אמר, בהתייחסו לביטקוין שהשיג, באחוזים, את הביצועים של המטבע הדיגיטלי השני בחשיבותו.
"קריפטו יהווה מקור עיקרי להכנסות ממסים למימון תשתיות", אמרה אמילי צ'וי, הנשיאה ומנהלת התפעול הראשית של Coinbase Global. "זה למעשה דבר חיובי מאוד. זה כבר לא בשוליים, בסופו של דבר הקריפטו נכנס למיינסטרים כאן. זו הייתה נסיגה, אין ספק לגבי זה בשבוע האחרון, אבל אנחנו משחקים כאן את המשחק הארוך".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    כמה יפלו
    ראובן 08/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין עוד כמה יפלו
    סגור
  • 4.
    לפני חודש אמרו שהוא הולך למות , שמח שטעו. (ל"ת)
    קול ההיגיון 08/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    מלטם דמירורס היא אשה
    דן 08/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אסטרטגית דמיקולו (בלי קשר, ביטקוין ימשיך לעלות בטווח הארוך גם למליון ויותר).
    סגור
  • 2.
    הבחור צנוע
    חיים 08/2021/13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אני אנליסט חברת" לופטגשאפט" ואצלנו מתמחרים את הביטקוין בֶ600,000 $ תיקנו רבותי רק היום בזול............
    סגור
  • 1.
    מדבר מפוזיציה (ל"ת)
    חיים 08/2021/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור