מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: למי הקשבנו בתחילת השנה החדשה?

ספוטיפי חושפת את טבלת השירים הכי מואזנים בשבוע של ראש השנה תשפ"ב. מי מוביל והאם הלהיט של נועה קירל נדחק אל מחוץ לחמישייה?
יאיר מור | 
ספוטיפיי (צילום אילוסטרציה)
אפליקציי המוזיקה הגדולה בעולם, ספוטיפיי, חושפת כמדי שבוע עבור אתר ice את טבלת חמשת השירים המואזנים ביותר על ידי המשתמשים שלה בישראל בשבוע שהסתיים יום לאחר ראש השנה תשפ"ב.
את המקום הראשון הראשון בשנה החדשה תופסים סטטיק ובן-אל תבורי יחד עם נטע ברזילי עם השיר "אפס מאמץ". במקום השני נמצאים דה קיד לרוי וג'סטין ביבר עם השיר "Stay". במקום השלישי "חצי דפוק" של עומר אדם. במקום הרביעי ליל נאז X וג'ק הארלו בשיר "Industry Baby". ובמקום החמישי "טרילילי טרללה" של נועה קירל ואילן פלד.
הטבלה הזו זהה לחלוטין לזו של השבוע שעבר, ואף לזו מלפני שבועיים, ומציגה יציבות מרשימה ואף יוצאת דופן בשירים הפופולאריים ביותר בקרב משתמשי האפליקציה בישראל. זאת בעוד לפי הנתונים של המתחרה, יוטיוב, מתרחשים מדי שבוע מהפכים, כאשר השבוע עומר אדם ספג הפסד משולש: שירו "חצי משוגע" הודח מהמקום הראשון לטובת "אפס מאמץ", השיר "Dale Mami" עם ניקי ג'אם ירד מהמקום השלישי לרביעי ואדם עצמו איבד את המקום הראשון בטבלת האמנים המואזנים בישראל לטובת אייל גולן.
כרגיל, ספוטיפיי מציגה לא רק יציבות בפופולאריות של השירים לעומת המתחרה, אלא גם בולטות רבה בהרבה של מוזיקה לועזית: בטבלה של יוטיוב, דה קיד לרוי וג'סטין ביבר מעולם לא הצליח להתברג לחמישייה הראשונה ואף ירדו השבוע מהמקום התשיעי ל-13, ואילו ליל נאז X וג'ק הארלו עלו מהמקום ה-26 למקום ה-23, אך עדיין רחוקים מאוד מהפופולאריות שלהם באפליקציה השוודית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה