מדדים ומחקרים

לינקדאין מציגה: אלו הסטארטאפים המובילים בישראל

לראשונה, Linkdin החליטה לדרג את 15 הסטארטאפים המובילים בישראל. מדובר במצעד שיפורסם מדי שנה בו נבחרו 15 חברות שהמשיכו למשוך השקעות, עובדים ותשומת לב בשנת 2021. מה הקריטריונים ומי החברה המובילה ביותר?
מערכת ice |  1
סטארטאפים (צילום unsplash)
רשימת הסטארט -אפים המובילים של לינקדאין לשנת 2021 חושפת 15 חברות צעירות ומתעוררות שבהן ישראלים רוצים לעבוד עכשיו. מדובר בפעם הראשונה שלינקדאין עושה דירוג של סטארטאפים ישראליים בו נבחרו 15 חברות שהמשיכו למשוך השקעות, עובדים ותשומת לב בשנת 2021.
"רשימה זו נועדה להוות משאב עבורך. אם אתה מרגיש שסטארט -אפ הוא המתאים ביותר להזדמנות הבאה שלך, תסתכל על מי שאתה יכול להכיר בכל חברה" כתבו בלינקדאין.  כדי להשתתף במדד החברות צריכות להיות בנות 7 שנים או פחות, מעסיקות מעל ל-30 עובדים והבסיס שלהם צריך להיות ממוקם בישראל.
במקום הראשון: Hunters
עם 65 עובדים במשרה מלאה ומשרד ראשי בתל אביב. החברה מפתחת טכנולוגיית אבטחת סייבר וגילוי איומים. באמצעות פלטפורמת התוכנה כשירות (SaaS), הסטארט-אפ מנתח נתונים ממקורות וחיישנים שונים כדי לסייע בצמצום זמן האיתור והקטנת זמן התגובה להתקפות אבטחה אפשריות.
במקום השני: Elemntor
עם 350 עובדים במשרה מלאה ומשרד ראשי ברמת גן. אלמנטור מאפשרת ליוצרים לבנות אתרים מבלי לכתוב שורת קוד בעצמם: פלטפורמת יצירת האינטרנט של החברה מאפשרת למשתמשים להתאים אישית כל היבט של האתר שלהם באמצעות שיטת גרירה ושחרור פשוטה.
במקום השלישי: Granluate
עם 50 עובדים ומשרדים ראשיים בתל אביב. החברה משתמשת בבינה מלאכותית כדי לעזור לייעל את ביצועי האפליקציות ולשפר את התשתית הבסיסית. התוצאה היא עלויות מחשוב נמוכות יותר למשתמשים, כלומר טעינת אפליקציות ואתרים מהירה יותר.
במקום הרביעי: Wiz
עם 100 עובדים ומשרד ראשי בתל אביב. Wiz מפתחת טכנולוגיית אבטחת ענן כדי לסייע לחברות לזהות בעיות בתשתית שלהן באמצעות הערכות וניתוחי סיכונים בזמן אמת. ההפעלה עובדת עם לקוחות גדולים, כולל Aon ו- Docusign, כדי לאבטח את מערכות מבוססות הענן שלהם במהירות וביעילות.
במקום החמישי: Optibus
עם 200 עובדים ומשרד ראשי בתל אביב. אופטיבוס היא פלטפורמת AI שפותחה עבור מערכות תחבורה ציבורית. הוא משתלב עם פעולות האוטובוס כדי להפחית עלויות ולשפר את היעילות לנוסעים באמצעות מערכת תזמון אינטראקטיבית בזמן אמת שלה.
עוד בלטו: 
מקום שישי: Buildots
מקום שביעי: ActiveFence
מקום שמיני: IRP Systems
מקום תשיעי: Syte
מקום עשירי: Artlist
במקום ה-11: Beach Bum
במקום ה-12: CHEQ
במקום ה-13: Scopio Labs
במקום ה-14: AcroCharge
במקום ה-15: Nexar
בחברת Artlist חגגו את ההישג כשזכו במקום העשירי. איציק אלבז, מנכ״ל ומייסד משותף ב- Artlist אמר: "שמחנו להופיע בדירוג הסטארטאפים הנבחרים בישראל של לינקדאין. אנו עושים מאמצים רבים כדי להיות חברה המספקת מענה מקצועי, איכותי ואנושי עבור קהילת ההייטק הישראלית, ובמסגרת זו אנו פועלים בכל הפלטפורמות הרלוונטיות, בהן כמובן גם הרשת החברתית לינקדאין המהווה כלי משמעותי לאיתור וגיוס מועמדים פוטנצאליים״.
חברת Beach Bum מסרה: "שמחים להיות חלק מדרוג הסטרטאפים הנבחרים בישראל של לינקדיאין". שחר שצלקה, CEO וCO- Founder ב-Beach Bum הוסיפה: "אנו שמחים להיות חלק מהרשימה. אנחנו מבינים את החשיבות של הון האנושי בחברה ולינקדאין מהווה לאחד מהכלים החשובים ברשותנו לגיוס עובדים איכותיים ל-Beach Bum. אנחנו עושים מאמצים רבים על מנת לגדול ולהעשיר את צוות העובדים המעולה ברשותנו, ודרך הרשתות החברתיות הצלחנו להגיע לעובדים מצוינים שמקדמים אותנו רבות בעולם הגיימינג".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    והכל במדינת תל אביב
    משה 09/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רשימה משעממת...
    סגור