מדדים ומחקרים

כשסופרמן המת הפסיד למנצ'סטר יונייטד

קבוצת הכדורגל הבריטית הביסה בסוף השבוע את השחקן המנוח כריסטופר ריב, למרות שהוא קיבל את אחד מאותות הכבוד הגדולים שקיימים בעידן הנוכחי | החיפושים החמים בגוגל
יאיר מור | 
פיצועים מפציעה (צילום pexels)
בשבילה גיבורים עפים מהצמרת: קבוצת הכדורגל מנצ'סטר יונייטד הצליחה לנצח בשבת את גיבור העל האהוב סופרמן, כשעקפה אותו – פעמיים! – בטבלת החיפושים החמים של גוגל בישראל, ודורגה במקום הראשון (לבד) ובמקום השני (באנגלית, יחד עם אסטון וילה שניצחה אותה בתוצאה 0:1), כשכל אחד מהחיפושים הללו רושם נתון של בין 5,000 ל-10,000.
לעומת זאת, כריסטופר ריב, השחקן האמריקאי שנודע בזכות תפקידו כסופרמן בסרטים משנות ה-70 המאוחרות וה-80, הפך לנכה לאחר שנפל מסוס בשנת 1995 ומת ב-2004 כתוצאה מסיבוכים של נכותו, דורג במקום החמישי בלבד עם מעט יותר מ-2,000 חיפושים בארץ – זאת למרות שבמשך כל היום הוא הופיע ב"דודל" מיוחד של גוגל לכבוד יום הולדתו ה-69, שלחיצה עליו כמובן הפנתה לחיפוש של שמו. לשם השוואה, ה"דודל" שחגג את תחילת עונת הסתיו בשבוע שעבר דורג במקום הראשון בישראל עם יותר מ-200,000 לחיצות.
בין המשחק של מנצ'סטר לריב דורגו שתי קבוצות כדורגל נוספות: צ'לסי, שהפסידה למנצ'סטר סיטי 1:0 (משחק שהופיע בנוסף למקום השלישי גם במקום השמיני, בדמות שמותיהן של שתי הקבוצות באנגלית), והפועל חיפה, שניצחה את הפועל ת"א 0:2 ועלתה למקום הראשון בטבלה.
למקום השישי בעברית, והתשיעי באנגלית, הגיע המיליארדר אילון מאסק, שאף פעם לא חסרות סיבות לחפש אותו ולהתעדכן בשערוריות האחרונות שהוא מעורב בהן, אך הפעם כנראה משך תשומת לב מיוחדת בעקבות ההודעה על הפרידה מאשתו החמישית.
יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, נמצא במקום השביעי לאחר ששיגר נאום לעצרת האו"ם והכריז כי הסכסוך הישראלי-פלסטיני עדיין רלוונטי בזכות ממשלת בנט-לפיד.
ואת העשירייה המובילה סוגר הכדורגלן הישראלי ערן זהבי, שהותקף על ידי האוהדים והפרשנים בהולנד לאחר שהבקיע שער עצמי במשחק מול ווילם II, מה שהוביל את קבוצתו להפסד כואב בתוצאה 1:2.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה