מדדים ומחקרים

דירוג יוטיוב: מי הדיח את סטטיק ובן אל מהפסגה?

שיר ישן הצליח לעקוף השבוע את כל הלהיטים החדשים, ומי הזמרת שהדיחה את סטטיק ובן-אל מהמקום השני ברשימת האמנים? דירוג השירים והאמנים המושמעים בישראל
יאיר מור | 
סטטיק (צילום יחצ)
טלטלה ברשימת השירים הפופולאריים ביותר בקרב משתמשי שירות המוזיקה של יוטיוב בישראל: הרמיקס לשיר "Love Nwantiti" של האמן הניגרי CKay, שיצא לפני יותר משנה וחצי, עקף את "אפס מאמץ" של סטטיק ובן-אל תבורי יחד עם נטע ברזילי, והפך לשיר המושמע בישראל בשבוע שהסתיים ביום חמישי האחרון. מדובר באירוע נדיר – שיר שגם אינו ישראלי וגם אינו חדש, שמצליח לעקוף את כל הלהיטים המקומיים החדשים ולהעפיל למקום הראשון. סטטיק, בן-אל ונטע מצאו את עצמם במקום השני.
גם במקום השלישי אירעה הדחה, אם כי פחות דרמטית: השיר הכפול של עומר אדם עם טונה, "סחרחורת" ו"בדד", העפיל מהמקום השביעי והוריד את "חצי דפוק", הלהיט הקודם של אדם, למקום הרביעי.
ובמקום החמישי נשארה עדן בן זקן עם השיר "ממתק".
מי שהודחה מהחמישייה היא שרית חדד, שהשיר החדש שלה, "אהבה כמו שלנו", התרסק כל הדרך מהמקום הרביעי בשבוע שעבר אל המקום ה-16 השבוע.
גם ברשימת האמנים הפופולאריים ביותר אירע מהפכון, כאשר עדן בן זקן החליפה עם סטטיק ובן-אל את המקום השלישי והורידה אותם לרביעי. במקומות הראשונים נותרו עומר אדם ואייל גולן, שההפרש ביניהם גדל שוב לקרוב למיליון האזנות שבועיות, בעוד שבמקום החמישי נשאר עדן חסון.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה