מדדים ומחקרים

שרית חדד יצאה מהארון – אך האם נכנסה לצמרת ביוטיוב?

האם השיר החדש של הזמרת הלאומית הצליח להיכנס לחמישיית השירים הפופולאריים ביוטיוב, איזה שיר מפתיע מחו"ל הצליח להפתיע, ומה קורה עם הלהיט הנצחי של נועה קירל?
יאיר מור |  3
שרית חדד (צילום הכטמן פלאש 90)
אושפיזין חדשים הגיעו לסוכת השירים הפופולאריים ביותר בקרב המשתמשים הישראלים ביוטיוב, כך לפי הנתונים השבועיים שמפרסמת החברה.
המצטרף הראשון לרשימה הוא, באופן מפתיע, שיר לועזי – תופעה שמאז תחילת מעקב ice אחרי הטבלה, לפני כארבעה חודשים, לא קרתה עד כה אפילו פעם אחת. ולא רק שמדובר בשיר לועזי, אלא בכזה שיצא לפני יותר משנה וחצי - הרמיקס ל-Love Nwantiti של האמן הניגרי סיקיי יחד עם ג'ובוי וקואמי יוג'ין, שהתברג במקום השני.
המצטרפת השנייה היא שרית חדד, שהסינגל החדש והמדובר שלה, "אהבה כמו שלנו", הוציא אותה מהארון והביא אותה למקום הרביעי.
במקום הראשון נשאר, שוב, "אפס מאמץ" של סטטיק ובן-אל תבורי יחד עם נטע ברזילי. במקום השלישי נמצא עומר אדם עם "חצי דפוק", שנדחק שלב אחד לעומת השבוע שעבר, ובמקום החמישי "ממתק" של עדן בן זקן, שנדחק שני מקומות. שיתוף הפעולה הבינלאומי של עומר אדם עם ניקי ג'אם ולהיט הקיץ של נועה קירל ואילן פלד, "טרילילי טרללה", נדחקו אל מחוץ לחמישייה, כאשר במקרה של האחרון הוא נדחק לא רק שני מקומות מטה, אלא שלושה, למקום השמיני, כשלפניו מתברג שת"פ נוסף של עומר אדם, הפעם עם הראפר טונה, לכבוד פסטיבל התמר 2021.
ברשימת האמנים, עומר אדם שומר על המקום הראשון, ואף מגדיל פעם נוספת את הפער מול אייל גולן ליותר מחצי מיליון צפיות שבועיות. אחריהם נמצאים, בדיוק כמו בשבועות הקודמים, סטטיק ובן-אל, עדן בן זקן ועדן חסון. שרית חדד, למרות הלהיט החדש, נמצאת במקום השישי בלבד, בהפרש של יותר מ-300,000 צפיות מתחת לחסון.
נציין כי הנתונים מראים הבדל משמעותי מאוד, של עשרות אחוזים, בין מספרי הצפיות בשבוע שעבר לעומת זה שלפניו – ככל הנראה בגלל יום כיפור, שעדיין מצוין על ידי רוב מוחלט של הציבור בישראל ומביא לירידה חדה לא רק בתנועה בכבישים, אלא גם בתנועה ברשת בכלל ובשירותי הזרמת מוזיקה בפרט.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אבי
    משה 09/2021/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פשוט בושה להכנס אם בחורה למיטה ועוד כשיש ילדים בבית
    סגור
  • 2.
    מה פתאום שתצא מהחיים החיים רק מתחילים
    אור 09/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מלכה
    סגור
  • 1.
    עכשיו שתצא לנו מהחיים
    יובל 09/2021/26
    הגב לתגובה זו
    3 2
    חאלס נמאס כבר לשמוע מהמוטציה הזאת יצאה מהארון לא יצאה יאללה שתצא לנו מהחיים
    סגור