מדדים ומחקרים

דירוג יוטיוב: עומר אדם מוביל, באיזה מקום אייל גולן?

שוב הדחה בצמרת רשימת האמנים המואזנים בישראל, לאחר שעומר אדם חזר למקום הראשון. מי עקף אותו ומה היו השירים הכי פופולאריים במדינה?
יאיר מור |  4
עומר אדם (צילום דוד כהן פלאש 90)
עומר אדם הדיח את אייל גולן מהמקום הראשון בטבלת האמנים המואזנים בישראל, ככל הנראה בזכות השחרור של לא פחות מארבעה שירים חדשים במהלך אוגוסט – שלושה כחלק מהמיני-אלבום "3", ו-Dale Mami יחד עם הזמר האמריקאי ניקי ג'אם.
זו הפעם השנייה שעומר אדם עוקף את אייל גולן בחודש האחרון, אך ההפרש ביניהם הפעם זעום למדי – כ-50,000 צפיות, כאשר שניהם עומדים על מעל 4 מיליון צפיות בשבוע – כך שייתכן כי הם ימשיכו להתחלף ביניהם בצמרת בשבועות הקרובים.
בשלושת המקומות האחרים בחמישייה המובילה לא היו שינויים: סטטיק ובן-אל תבורי במקום השלישי, עדן בן זקן במקום הרביעי ועדן חסון במקום החמישי.
מעניין לציין שכל האמנים המובילים – עד המקום התשיעי – ספגו השבוע ירידות בשיעור דו-ספרתי במספרי ההאזנות, ירידה שההסבר הסביר ביותר שניתן להעלות לה הוא יום כיפור שחל ביום רביעי האחרון.
טבלת השירים המואזנים ביותר מצביעה על הסיבה שעומר אדם עקף את אייל גולן: שניים מתוך חמשת השירים המואזנים בישראל בשבוע החולף היו שלו – "חצי דפוק" במקום השני ו-Dale Mami במקום הרביעי.
במקום הראשון נמצאים סטטיק ובן-אל עם נטע ברזילי והשיר "אפס מאמץ", במקום השלישי עדן בן זקן עם "ממתק" ובמקום החמישי ממשיך לדבוק "טרילילי טרללה" של נועה קירל ואילן פלד. המיקומים הללו זהים לשבוע שעבר, אך גם כאן כל אחד מהשירים המובילים – עד המקום ה-13 – ספג ירידה בשיעור דו-ספרתי בהאזנות השבוע.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אייל גולן
    מזל 09/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אצלי אייל תמיד מקום ראשון????????
    סגור
  • 3.
    איל גולן הפך לאימפריה (ל"ת)
    דן 09/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    אייל גולן
    אין 09/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ????????????????
    סגור
  • 1.
    למה אייל ביטום
    יאיר 09/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא פורש רוצה כמו ביבי שיתעללו בו חבל
    סגור