מדדים ומחקרים

הפתעה: זה שדרן הרדיו המשפיע ביותר בישראל

ברשימה שכללה את ינון מגל, אראל סגל, רזי ברקאי ורינו צרור, דווקא אסף ליברמן זכה לתואר כשזכה לדעה החיובית ביותר לגבי רמת האובייקטיביות והעניין בו. בתחתית הרשימה ישי שנרב ואפי טריגר, ואיפה מוקמו השדרים הוותיקים ברשימה?
מערכת ice |  5
סקר TGI - רדיו (צילום freepik)
על פי הסקר שהציג דוד ורטהיים, כתב וואלה! ברנז'ה, שדרן הרדיו האמין בישראל הוא אסף ליברמן, בעוד שינון מגל שדורג גם הוא בצמרת הוא השדרן המוכר ביותר. על פי הנתונים שאסף, המאזין הממוצע נוהג ברכבו בממוצע כשעתיים ביום, לכן לא מפתיע שעיקר השדרנים שזוכים להאזנה הם אלו המשדרים בבוקר - 7.00-9.00 והשדרנים באחר הצהריים 16.00-18.00.
על כן, אסף ליברמן, חלק מהצמד 'קלמנליברמן' הוביל בפער גדול על פני המתחרים גם ברמת האמינות וגם ביחס לאחוז הנמוך של בעלי הדעה השלילית לגביו. על זכייתו במקום הראשון הגיב: "מרגש ומשמח, תודה גדולה, קצת מובן מאליו מבחינתי אבל בכל זאת, הסקר מבטא הערכה לקלמןליברמן התכנית, על מגישיה וצוות העריכה וההפקה המעולה שלה".
 
במקום השני ברשימה אראל סגל מ-103FM שחרף העובדה שהוא משובץ ברצועה לא פופולארית להאזנה, זוכה למקום גבוה, יחד עם זאת אחוז האנשים שמחזיקים בדעה שלילית עליו כמעט ודומה לאלו שחושבים שהוא אובייקטיבי ומאוזן. 103FM שלח למקום השלישי את ינון מגל, שנחשב לשדרן המוכר ביותר ברשימה, כאשר רק 11.9% לא מכירים אותו.
אריה גולן מתאגיד השידור כאן במקום הרביעי בטבלה והוא מקדים את ירון וילנסקי שמתמקם חמישי. במקום השישי, רזי ברקאי מגל"צ שנחשב למוכר, אך לזה שהדעה השלילית לגביו היא הגבוהה ביותר (46.8%). אחריו ברשימה גולן יוכפז, רינו צרור ויעל דן.
סוגרים את הרשימה שני השדרים שזוכים לקרדיט הנמוך ביותר מבחינת אובייקטיביות ועניין וגם נחשבים לשניים הפחות מוכרים, עם 62.5% מהנסקרים שלא ידעו מי הם, ישי שנרב ואפי טריגר.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    כל אלו שבתחתית הרשימה משדרים בגל"צ
    ערן 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי שר הבטחון יסיק את המסקנות הנדרשות ויטפל בתחנה? (לא לסגור אבל לפחות לשנות מהות כך שתחנה שמחזיק הצבא תשדר שידורים מטעם הצבא כמו ד"שים לחיילים, הנחיות מטעם פיקוד העורף, הכרת הצבא למל"שבים ומופעים של תיאטרון צה"ל והלהקות הצבאיות)
    סגור
  • 4.
    איזו מן כותרת משנה דפוקה?
    אורן 11/2021/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דווקא אסף ליברמן? איזה אתר פח אתם
    סגור
  • 3.
    ברכות ל.ל
    גיזי 11/2021/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפחות דרגה מעל שאר השדרים
    סגור
  • 2.
    ליברמן אנמי ומשעמם. אין על נתן זהבי
    אבי המקורי 11/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מסכים עם הדעות השמאלניות שלו אבל הוא צבעוני, מעניין ומצחיק. והחשוב ביותר כנה-מדבר מהלב ושם ז** על כולם. אראל סגל זה לא שדרן אלא תועמלן בשירות חצר ביבי. חוזר שוב ושוב על שקרים כדי שישמעו אמת.
    סגור
  • 1.
    דנה וייס ורינה מצליח נחשבות לאמינות רק אצל שליש מהצופים (ל"ת)
    איך זה? 11/2021/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור