מדדים ומחקרים

דירוג יוטיוב: ניצחון ענק לעומר אדם – לאיזה מקום הגיע?

השיר החדש של עומר אדם הצליח להיכנס לחמישייה המובילה בשבוע הראשון שלו בדירוג – את מי הוא עקף, ואיזה זמר נוסף הצליח להפתיע? טבלת השירים והאמנים המואזנים ביוטיוב
מערכת ice |  1
עומר אדם, יוטיוב (צילום פלאש 90/ דוד כהן, unsplash)
"חורף באוטו", שיר החורף של עומר אדם, שיצא במוצ"ש האחרון – בדיוק בזמן להעברת השעון לעונה עליה הוא מדבר – הצליח להגיע להישג כמעט חסר תקדים ולהתנחל במקום הראשון בטבלת השירים המואזנים ביותר על ידי משתמשי יוטיוב בישראל בשבוע הראשון שלו באוויר. זאת למרות שהוא כלל לא היה באוויר כל השבוע, אלא עלה יומיים לאחר תחילת תחילת תקופת המדידה של האתר, שנמשכת מיום שישי עד יום חמישי שאחריו.
 
מי שהודח מהצמרת הוא הלהיט הניגרי "Love Nwantiti" של סיקיי בגרסת הרמיקס עם ג'ובוי וקואמי יוג'ין, שכזכור אינו חדש וככל הנראה הפך ללהיט בעקבות הופעתו בסרטוני אינסטגרם וטיקטוק של משפיענים ומשפיעניות.
במקום השלישי נמצא שיר נוסף שרושם הישג משמעותי – "מדליקה לי הכל" של עדן חסון, שבשבוע השני שלו בטבלה רשם יותר מכפול ממספר ההאזנות שלהן זכה בשבוע הראשון, וקפץ שבעה שלבים מהמקום החמישי – תנועה נדירה למדי בעשירייה הראשונה.
במקום הרביעי סטטיק ובן-אל תבורי יחד עם נטע ברזילי והשיר "אפס מאמץ", שיורד שני שלבים לאור שתי הכניסות החדשות לצמרת, למרות שמספר ההאזנות שלו השבוע כמעט לא השתנה לעומת השבוע הקודם.
ובמקום החמישי, שוב עומר אדם, הפעם יחד עם טונה, בביצוע החי ל"סחרחורת & בדד".
שני השירים שהודחו מהחמישייה הם "חצי דפוק" של אדם, שירד למקום השישי, ו"Bad Little Thing" של נועה קירל שצלל עד למקום ה-14, עם ירידה של כמעט שליש בכמות ההאזנות (ומעניין לציין שמקום אחד לפניו, ב-13, נמצא "טרילילי טרללה", הלהיט הקודם-קודם של קירל, שזוכה להצלחה רבה בהרבה מהשירים שלה באנגלית).
ברשימת האמנים המואזנים מהפך בצמרת, כאשר עומר אדם עוקף שוב את אייל גולן, הפעם בהפרש של כמעט מיליון האזנות, ומתמקם במקום הראשון, בעוד גולן במקום השני. במקום השלישי, בהפרש עצום משני הראשונים, נמצא עדן חסון, שמגדיל את ההפרש בינו לבין עדן חסון, שנשארת במקום הרביעי. במקום החמישי נמצאים סטטיק ובן-אל, שחוזרים אליו ועוקפים את אושר כהן, שזכה לשבוע אחד בלבד בחמישייה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מפיק
    אפיק 11/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להפיק
    סגור