מדדים ומחקרים

אתריום שוב ניפץ את שיא כל הזמנים, הביטקוין משתולל

המטבע השני בחשיבותו חזר לשיאו וקבע רף חדש, כשהוא מתקרב ל-5,000 דולר ליחידה, המטבע הבכיר זינק בלמעלה מ-6% ורחוק כ-1,000 דולר בלבד משבירת שיאו, גם שאר המטבעות עלו, למעט סולאנה. ומה חשבו המומחים?
מערכת ice | 
את'ריום (צילום pexels edit ice)
הביטקוין הגיע הלילה (אור לשני) למרחק של 1,000 דולר משיא כל הזמנים, כאשר טיפס ב-6.25% לשערה של 65,940.29 דולר ליחידה ושווי שוק של 1.24 מיליארד דולר.
שיא כל הזמנים של מטבע הקריפטו הבכיר עומד על 66,974.77 דולר, כאשר עלייה של 2% נוספים תספיק כדי לשבור שוב את השיא שלו, אבל מסתבר שזה לא היה לילה מוצלח רק עבור הביטקוין.
האתריום המשיך לשבור את השיא שלו וממש בדקות אלו הוא בשיא כל הזמנים שלו עם ערך של 4,748.37 לאחר עלייה של 4.12% בדרך לשווי שוק של 557.72 מיליארד דולר. בכך הוא שבר שיא שהחזיק ימים בודדים והניח רף חדש.
גם הדוג'קוין חגג במהלך הלילה וטיפס ב-4.54 לשער של 0.272 דולר בסך הכל, קרדאנו עלה ב-2.74% לשער של 2.04 דולר, הריפל המריא ב-8.92% ל-1.28 דולר, הסולאנה אכזב וירד ב-4.66% ל-246.72 דולר.
שי דתיקה מייסד ומנכ"ל חברת המסחר בנכסים דיגיטליים INX מבהיר: "הביטקוין מבסס את עצמו כאחד מהמטבעות החזקים ונכס השקעה בתיקי השקעות של גופים מנהלים, שבירת שיאים או ירידה בערך לא צריכים להיות מרכז השיח. אם בעבר דובר על מחסומים פסיכולוגים בשווי השוק של הביטקויין, נדמה כי אלו נעלמו כלא היו".
"תחום המטבעות הדיגיטליים, מקבל הכרה של הרגולטורים השונים בעולם ומקבל הגדרות ברורות של מה מותר ומה אסור. אנו ראוים כי הרגולטורים מגדירים טוקנים שהם מטבעות לעומת טוקנים שהם ני"ע ונגזרים על אלו ואלו. אין ספק כי העולם הפיננסי כולו, כפי שאנו מכירים היום, יעבור בשנים הקרובות להיסחר על הבלוקצ'יין".
אבי סלמה מנכ"ל הנציגות הישראלית של Hyposwiss: "בעוד גופי הרגולציה בישראל ממשיכים להישאר מאחור, הביטקוין שובר שיאים בזה אחר זה. אין ספק שעליות לצד ירידות יימשכו ותמיד יהיו ספקנים לעומת תומכים נלהבים. אך כשמביטים אל הזהב החדש בדמות הביטקוין והרגולציה העולמית אשר מתבהרת לה אט אט - רואים כי מדובר במהפכה בכלכלה המסורתית, מהפכה אשר מדינות שלא ייקחו בה חלק ימצאו את עצמם מחוץ לקרון שמאיץ את תנועתו לעתיד שנכתב ברגעים אלו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה