מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: מי עקף את עומר אדם?

זמר ותיק שלאחרונה לא שמענו ממנו הרבה הצליח לעקוף פעם נוספת את המלך הצעיר של המוזיקה העברית העכשווית – ומי הפתיע וזינק למקום הראשון?
יאיר מור | 
עומר אדם (צילום דוד כהן פלאש 90)
"מקום" ראשון: השיר "מקום של חנן בן ארי הוא השיר המושמע ביותר בתחנות הרדיו בישראל בשבוע החולף, כך לפי נתוני חברת המעקב מדיה-פורסט. השיר זכה ל-146 השמעות, רובן בשעות היום, ועלה מהמקום הרביעי לראש הטבלה; במקום השני נמצא "אבן על אבן רגע של אושר" של עידן רייכל, שעולה מהמקום העשירי בשבוע שעבר עם 118 השמעות, רובן בשעות הלילה; "מי תאהב" של שרית חדד עולה מהמקום התשיעי לשלישי עם 107 השמעות, מעט יותר מחציין בשעות היום; "פקה פקה" של אלה לי צונח מהמקום הראשון לרביעי עם 100 השמעות, כאשר יותר משני שליש מהן בשעות הלילה; ובמקום החמישי אליעד נחום עם "אין מאושר ממני", שקיבל 97 השמעות, מתוכן מעט יותר משליש בשעות היום.
את רשימת האמנים המושמעים בישראל מוביל, אפשר להגיד 'כרגיל', אייל גולן עם 446 השמעות, רובן בשעות היום; במקום השני שרית חדד עם 425 השמעות בחלוקה דומה; במקום השלישי שלומי שבת עם 368 השמעות, מעט יותר מחציין בלילות; עומר אדם במקום הרביעי עם 357 השמעות, רובן ביום; וחנן בן ארי במקום החמישי עם 311 השמעות, מעט יותר מחציין בשעות היום.
באגף הבינלאומי מוביל סטרומאה עם "Sante" שזכה ל-55 השמעות, רובן בשעות היום; במקום השני פארוקו עם "Pepas" שזכה ל-46 השמעות, מעט יותר מחצי מהן ביום; אלטון ג'ון ודואה ליפה ברמיקס ל"Cold Heart" זכו ל-45 השמעות ולמקום השלישי, כאשר מעט יותר ממחצית ההשמעות בלילה; "Easy On Me" של אדל במקום הרביעי עם 40 השמעות, רובן ביום; ו"Shivers" של אד שירן במקום החמישי, עם 39 השמעות בחלוקה דומה.
האמן הבינלאומי המושמע ביותר הוא להקת הביטלס, עם 155 השמעות שרובן היו בשעות היום; אלטון ג'ון ודואה ליפה במקומות 2 ו-3, בהתאמה, עם 127 ו-121 האזנות עם נטייה ליותר השמעות בלילה; אד שירן במקום הרביעי עם 119 השמעות, מעט יותר מחציין בלילה; ואדם במקום החמישי עם 97 השמעות, רובן ביום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה