מדדים ומחקרים

איפה התעמתו אתמול עידו רוזנבלום ואיתמר בן גביר?

המגיש האורח של ארץ נהדרת וחבר הכנסת שצולם שולף אקדח מול מאבטח נאבקו ראש בראש. איך ג'קי אזולאי ושמעון מזרחי קשורים? החיפושים החמים בגוגל
יאיר מור |  3
איתמר בן גביר, עידו רוזנבלום (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, גבריאל בהרליה)
מכבי חיפה היתה אתמול החיפוש המוביל בגוגל ישראל, לאחר נצחונה על חדרה בשלישי והעלייה למקום הראשון בטבלת ליגת העל – שנמשך בקושי 24 שעות, שאחריהן חזרה אליו הפועל באר שבע, שהסתפקה במקום השלישי בטבלת החיפושים החמים המקומית. ליגת העל עצמה היתה במקום הרביעי, ובני סכנין שנפרדה ממכבי ת"א בתיקו 1:1 במקום ה-15.
 
גם כדורגל עולמי הופיע בטבלה, אם כי נמוך בהרבה: ליברפול היתה במקום השביעי, וריאל מדריד במקום העשירי. בכדורסל, שמעון מזרחי הסתפק במקום ה-12 והפועל חולון, שניצחה את ברינדיזי במסגרת ליגת האלופות של פיב"א, במקום ה-14 בלבד.
התוכנית יוצאת הדופן של "ארץ נהדרת", בכיכובו של עידו רוזנבלום על תקן המנחה במקום אייל קיציס המבודד, רשמה עניין רב ולקחה את המקום השני בטבלה, אם כי רוזנבלום עצמו לא הופיע בטבלה כלל.
במקום החמישי (שם משפחה בלבד) והשמיני (שם מלא) הופיע ח"כ איתמר בן גביר ("הציונות הדתית"), בעקבות התיעוד השנוי במחלוקת שלו מאיים לכאורה על מאבטח באקדח.
במקום השישי היתה ג'קי אזולאי, שחגגה בר-מצוה לבנה והקליטה שיר לכבוד האירוע.
ובמקום התשיעי נמצא החיסון הרביעי, שהופך לאיטו מבדיחה של מתנגדי חיסונים למציאות של מיליוני ישראלים ומיליארדי אנשים בשאר העולם.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    זו כתבה?
    אפריים 12/2021/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שהכותרת והתוכן לא קשורים קישקוש בלבוש מריח מסריח מבריח קוראים מהאתר!
    סגור
  • 2.
    "תיעוד שנוי במחלוקת"?
    שפוי 12/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה? כי מי שצילם היה חס וחלילה ערבי? הבן אדם, אם אפשר לקרוא ככה לחיה הזו, איים באקדח שלוף על מאבטחים בחניון, וממש לא לכאורה
    סגור
  • 1.
    מהבנה של מתנגדי החיסון את המציאות
    ש 12/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לבדיחה על חשבון מליארדי א/נשים בעולם.
    סגור