מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: עומר אדם או נרקיס, מי הושמע יותר?

אחרי שבשבוע שעבר עומר אדם הדיח את סטטיק ובן אל מהפסגה, האם הוא שמר על המקום הראשון או שנרקיס הצליחה להדיח אותו? דירוג השירים המושמעים ביותר של השבוע בקרב הישראלים בספוטיפיי
מערכת ice |  1
קאקדילה והולכת איתך (צילום יחסי ציבור)
כמו בכל שבוע,  אתר ice מציג בפניכם את חמשת השירים המושמעים ביותר בקרב משתמשי ספוטיפיי בישראל בשבוע החולף, האם אחרי שבשבוע שעבר עומר אדם עקף את נטע ברזילי, סטטיק ובן אל עם "אפס מאמץ", האם עומר אדם שמר על הפסגה?
התשובה לשאלה הנ"ל היא כן, עומר אדם אכן שמר על הפסגה עם השיר שעורר המון סערה וביקורות ברחבי הרשת "קאקדילה", בשבוע האחרון, משתמשי ספוטיפיי בישראל האזינו לשיר הזה הכי הרבה פעמים עם 160,607 האזנות בשבוע האחרון.
האזינו לקטע מהשיר "קאקדילה" של עומר אדם:
 
הזמרת נרקיס עם הלהיט "הולכת איתך שנמצא בדירוג כבר 29 שבועות רצופים, עלה מהמקום הרביעי למקום השני עם 130,977 האזנות בשבוע האחרון. במקום השלישי, השיר של להקת Imagine Dragons יחד עם JID בשיר "Enemy" עם 129,071 האזנות, עלה מהמקום החמישי בשבוע שעבר. 
 
ג'סטין ביבר ירד למקום הרביעי לאחר שהיה בשבוע שעבר במקום השלישי עם השיר Stay של The Kid LAROI, לשיר היו בשבוע האחרון 128,767 האזנות. נועלים את החמישייה, סטטיק ובן אל עם נטע ברזילי בשיר שכבש את המקום הראשון במשך תקופה ארוכה "אפס מאמץ", השיר ירד מהמקום השני כשבשבוע האחרון האזינו לו 127,642 פעמים. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עומר אדם
    רות 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיסתבר שמישתלם לעשות באזזזזזז....
    סגור