מדדים ומחקרים

רמי לוי נתבע, גאידמק נוקם והביטוח הלאומי מחלק מיליארד

ידיעות השבוע באתר ice: מהפכת הקריפטו מגיע לישראל, ריאיון בלעדי עם סטפן מלול, פיצוי הענק של חברות הביטוח לבנק הפועלים, רווח של מאות מיליונים לטדי שגיא, ארקדי גאידמק חוזר לחיסול חשבונות, תביעה נגד רמי לוי על כשרות בקורנפלקס וביטוח לאומי מחלק מיליארד שקל
מערכת ice |  1
רמי לוי שיווק השקמה (צילום יחצ)
מהפכת הקריפטו הגיעה: הפועלים סלק עסקה ב2.5 מיליון דולר: הבנקים התחילו לסלוק עסקאות קריפטו, וזו בשורה של ממש למשקיעים במטבעות הדיגיטליים, אבל ישנם כמה תנאים. אז איך אפשר לממש נכסי קריפטו בהפקדות כסף בישראל? לידיעה המלאה לחצו כאן.
סטפן מלול בריאיון: "עדיין רוצה לקנות את בית"ר": איש העסקים הצרפתי חושף את הסיבות לעיכוב העסקה שיכולה להציל את המועדון, מבקש לקבל מיידית את זכויות הניהול, מדבר על הרצון לעזור למעוטי יכולת, ותוקף את היו"ר אלי אוחנה: "הוא חמוד, אבל טיפש. זמנו עבר". לראיון הבלעדי ל-ice, לחצו כאן.
חברות הביטוח יפצו את בנק הפועלים ב-140 מיליון דולר: ועדה בראשות השופט דנציגר החליטה שלא להגיש תביעות נגד בכירים מבנק הפועלים בשל הפרשה בארה״ב, ההסתבכות מאחורי הבנק? לידיעה המלאה לחצו כאן.
 
טדי שגיא ברווח מטורף על בית ויקטוריה בלונדון: קבוצת טדי שגיא מוכרת את בית ויקטוריה בלונדון ברווח כולל כ-130 מיליון ליש"ט תוך 3 שנים. חברת LabTech שבבעלות הקבוצה רכשה את בניין ויקטוריה האוס היוקרתי לפני 3 שנים תמורת כ-300 מיליון ליש"ט, ומוכרת אותו כעת תמורת כ-430 מיליון ליש"ט. ולפני כמה שנים נבנה הבניין הוותיק? לידיעה המלאה לחצו כאן.
ביטוח לאומי ישלם כמיליארד שקל למאות אלפים, מי הזכאים? לחשבונות הבנק של מאות אלפי נכים ייכנסו התוספות במסגרת הרפורמות החדשות של חוק הנכים שאושר בכנסת. מי יקבלו תוספת של 2,395 שקלים ומי של 2,395 שקלים? לידיעה המלאה לחצו כאן.
רמי לוי יצא בזול? כך הוכרעה תביעת המיליונים נגדו: רמי לוי נתבע בשלושה מיליון שקלים לאחר שהרבנות הראשית הודיעה כי אחד המוצרים שמוצג ככשר, אינו כשר. אתמול אושר הסכם הפשרה בעניין התביעה הייצוגית. רמי לוי יצא בזול? לידיעה המלאה לחצו כאן.
ארקדי גאידמק חוזר לישראל לחיסול חשבונות: מי על הכוונת? המיליונר חוזר לארץ, ולא מדובר בביקור מולדת. איש העסקים מגיע לסגור פרשת חוב שטוען לה, במסגרתה מנסה להשיג כבר מעל לעשור סכום של מאות אלפי שקלים מנחום גלמור. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האירופים לא פריירים כמו הישראלים שם רוצים איכות
    יוסי 02/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיעה הזמן שיכניסו לארץ סופרים שיתחרו בגזלנים שיש לנו כאן ושיורידו את הכשרות מכל הגזל שעושים עלנו
    סגור