מדדים ומחקרים

דירוג נטפליקס: גל גדות הודחה, ישראלי אחר בצמרת

הסרט בו מככבת השחקנית הישראלית יצא מצמרת הצפיות השבועיות בשירות הזרמת הווידאו – אך במקומה כבש את המקום הראשון סרט אחר שהכוכב שלו ישראלי, למרות שאותו כנראה הצופים קצת פחות אוהבים
יאיר מור |  7
גל גדות שוברת את כל השיאים (צילום pixabay, פייסבוק/ גל גדות)
סיפורו של שמעון יהודה חיות, שנודע ב"שם הבמה" סיימון לבייב, שבעזרתו פיתה נשים בכל רחבי העולם דרך אפליקציית ההיכרויות טינדר, כבש השבוע את העולם, כאשר הסרט התיעודי "נוכל הטינדר", המתאר את מעלליו, שוחרר לשירות הסטרימינג הגדול בעולם וכבש את המקום הראשון ברשימת הסרטים הנצפים ביותר של השבוע, גם בישראל, בה יושב חיות בכלא, וגם בשאר העולם.
במקום השני בישראל נמצא "רואה החשבון", סרט אקשן מ-2016 בכיכובו של בן אפלק, ששוחרר השבוע לצפייה בישראל ולכן הגיע כאן למקום גבוה.
בשלושת המקומות הבאים יש תאימות בין הדירוג בישראל ובעולם, בהבדל הקטן שכל אחד מהסרטים הללו נמצא בישראל מקום אחד נמוך יותר מאשר בחו"ל בגלל הדירוג הגבוה של "רואה החשבון": במקום השני בעולם והשלישי בישראל "משחק בית"; במקום השלישי בעולם והרביעי בישראל "מבעד לחלוני" הספרדי; ובמקום הרביעי בעולם והחמישי בישראל "החברה הכי טובה שלי, אנה פרנק" ההולנדי.
במקום החמישי בעולם נמצא "גנוב על המיניונים" מ-2013, שככל הנראה שוחרר לנטפליקס רק השבוע, לפחות במדינות הגדולות, ויחד איתו התברג גם "גנוב על הירח" מסדרת המיניונים במקום העשירי בעולם.
 
במקום השישי בעולם נמצא "13 שעות: החיילים הסודיים של בנגאזי" בבימויו של מייקל ביי, גם הוא מהעשור הקודם (ואינו זמין כרגע לצפייה בישראל), בעוד בישראל מאייש את המקום הזה "פוש"; ובמקום השביעי בעולם "רובוטריקים 2: הנקמה", ובישראל "הג'וב האיטלקי", ששוחרר השבוע לצפייה בארץ.
במקום השביעי, גם בעולם וגם בישראל, "טיפול מלכותי"; הלהיט "אל תסתכלו למעלה" נמצא השבוע במקום התשיעי בעולם והעשירי בישראל; ובמקום התשיעי בישראל "פגוש את ההורים" – עוד להיט עתיק שככל הנראה נפתח השבוע לשוק המקומי.
מי שהודחה משתי הרשימות היא גל גדות, ש"הודעה אדומה" בכיכובה לא נמצא בעשירייה הישראלית או הבינלאומית.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    גל גדות היא לא מריל סטריפ
    יפעת 02/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    2 הסרטים שכיבה בהם הם סרטים ירודים ורדודים...ולכן לא נכנסו לעשירייה גם בארץ וגם בחו"ל..שחקנית טובה היא לא ...זמרת לא...אז מדוע היא נאחזת בהוליווד בציפורניים...וכל יום מחפשת פרסומות להופיע בהם ויכתבו עליה...אחרת היא נעלמת מהר מאד לתהום הנשייה.
    סגור
  • 5.
    גל גדות
    יוספה 02/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא שייכת לישראל. שמאלנית לקקנית תחת של כל שונאי ישראל .
    סגור
  • 4.
    רובוטריקים 2??
    נעם 02/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה זה הסרט האקראי הזה באמצע הרשימה
    סגור
  • 3.
    איחס
    רן 02/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לתת במה לנוכל שמבצע נזקים נפשיים לנשים עבור בצע כסף זו הבושה הגדולה של כולנו, התופעה המציצנית הזו חייבת להפסיק, אותי זה מגעיל ואני מחרים את התוכנית.
    סגור
  • 2.
    ישראלי אחר יעני
    סתם 02/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גל גדות כוכבת, הישראלי האחר סתם חרייט שיושב בכלא ועשו ממנו סיפור.
    סגור
  • 1.
    כולנו שמחים שהודחה זמן התשלום עבור שומר חומות (ל"ת)
    רונה 02/2022/09
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • אני זוכר איך כולם
    יוסי 02/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יצאו נגדה בשומר החומות על זה שהביאה תגובה "פרווה" ונורא העתיב אותי לראות איך אנחנו כעם בסוף לא מספיק שאוכלים אותנו מבחוץ אלא גם אוכלים אותנו מבפנים וכל זה בכלל לא באשמתנו - התקיפו אותנו. ובכל זאת לא נשאבתי להמון הזועם שהביע את כעסו על גל גדות בשצף קצף... לא הרגיש לי הדבר הנכון לעשות. ידעתי שהיא עובדת בחול והיא צריכה לשקול את המילים שלה בכובד ראש שלא תאכל אותה!! והנה לא עבר הרבה זמן וכבר התפרסמה כתבה שמאיימים לפטר אותה מתפקיד וונדר וומן אם לא תתנצל על אותו פוסט 'פרווה'!!!!!!! (רוצים להתפוצץ אני יודע...) ולכן אני חושב שעדיף לנו כעם להשתדל להיות מרוכזים בלהגן על עצמנו ופחות בלהתקיף אחד את השני. אציין שייתכן מאוד ואולי אפילו בטוח שאילו הייתי במקומה של גל גדות הייתי מפרסם את דעתי על הטרוריסטים שתוקפים אותנו בצורה הכי ברורה שיש ולא מעניין אותי ההשלכות. אבל שוב אין לדון עד שלא עומדים במקומו.
    סגור