מדדים ומחקרים

בכמה נמכרה אחוזת הפאר הגדולה בעולם?

האחוזה הגדולה בעולם נמכרה לקונה אנונימי במכירה פומבית. בכמה רכש את הבית בעל 21 חדרי השינה ו-42 האמבטיות?
מערכת ice | 
האחוזה בבל אייר (צילום wealth)
BEL AIR, קליפורניה (CNS) - מגה אחוזה עצומה ורחבת ידיים, הממוקמת בבל אייר, לוס אנג'לס, נמכרה ביום שישי האחרון - בפחות ממחצית המחיר ההתחלתי שהוצע - 295 מיליון דולר. על פי דיווחים שונים, נעשתה מכירה פומבית בה המתמודד הזוכה על האחוזה המכונה The One הציע סכום של 126 מיליון דולר, או סך של 141 מיליון דולר, כאשר עלויות המכרז והעמלות נלקחות בחשבון.
המציע הזוכה יעבור לגור ככל הנראה באחוזה המכילה 21 חדרי שינה, ועל פי ההערכות מחיר המכירה הוא המחיר הגבוה ביותר אי פעם במכירה פומבית ששולם עבור בית. המכירה עדיין כפופה לאישור שופט בית המשפט האמריקאי לפשיטת רגל, כאשר דיון ייקבע בהמשך החודש.

פנים האחוזה (wealth)
לפי חברת קונסיירז', שניהלה את המכירה, האחוזה משתרעת על שטח של 105,000 מ"ר והיא "הבית הגדול והמפואר ביותר שנבנה אי פעם בשטח עירוני." הנכס כולל חמש בריכות, מועדון לילה, סלון וספא, יחד עם מסלול ריצה פרטי בגודל 121 מ"ר ובית קולנוע פרטי.
 
הבית עצמו עדיין נמצא בשיפוצים והכנות לקראת הדייר החדש, והוא משתרע על פני כמעט 4 דונם, וכולל 42 חדרי רחצה ושבעה חצאי אמבטיות. הפרויקט נוהל על ידי היזם נייל ניאמי, שפעם התפאר שהוא יימכר בסכום של עד 500 מיליון דולר. לפי הלוס אנג'לס טיימס, מחיר המכירה נופל בהרבה מהבניה של הנכס, 190 מיליון דולר, כלומר המוכרים צפויים לספוג הפסדים כבדים.

פנים האחוזה (wealth)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה