מדדים ומחקרים

דירוג נטפליקס: לעולם נמאס מלבייב – מה קרה לנוכל הטינדר?

הסרט על סיימון לבייב צונח ברשימת הסרטים הפופולאריים בנטפליקס. איך קרה שהחמישייה הראשונה כמעט זהה בעולם ובישראל, אבל בחמישייה השנייה כל הסרטים שונים לחלוטין?
יאיר מור | 
סיימון לבייב (צילום מסך ערוץ 13)
למרות שלל הידיעות שמתפרסמות עליו בעולם בכלל, בישראל בפרט ובאתר שאתם קוראים כרגע במיוחד, נראה שהעולם קצת מיצה את שמעון חיות, הלוא הוא סיימון לבייב. "נוכל הטינדר", הסרט התיעודי על מעלליו בפיתוי נשים ברחבי העולם לחיים של אהבה ומותרות (שניהם חד-צדדים על חשבונן, כמובן) צנח בשבוע האחרון ברשימת הסרטים הפופולאריים ביותר בנטפליקס, וירד למרום השמיני בעולם והרביעי בישראל.
בשני המקומות הראשונים, גם בעולם וגם בישראל, נמצאים שני מותחנים: "סוף שבוע מסוכן" ו"נגד הקרח"; במקום השלישי העולמי נמצא סרטו החדש של היוצר המוערך טיילר פרי, "מדיאה: השיבה", שבישראל כלל לא נכנס לעשירייה; ובמקום הרביעי בעולם והשלישי בישראל נמצא מותחן נוסף, הפעם מצרפת – "ללא הפוגה"; במקום החמישי בעולם נמצא סרט האקשן הקוריאני החדש "הפיראטים: האוצר המלכותי האחרון", שבישראל נמצא במקום השביעי; זאת בעוד את החמישייה המובילה בישראל סוגר סרט הריקודים "סטפ אפ 2: הרחובות".
 
בחצי התחתון של העשירייה המובילה בעולם בולטים, מלבד "נוכל הטינדר", בעיקר סרטים מצוירים לילדים: "ספיידרמן: ממד העכביש" במקום השישי, "שרק 2" במקום השביעי ו"שרק" במקום התשיעי; מלבד הסרט על לבייב שתקוע באמצע רצף המצוירים הזה, גם בתחתית העשירייה, במקום העשירי, נמצא סרט רציני מאוד – "צ'רנוביל 1986" הרוסי.
באופן תמוה, אפילו לא אחד מהסרטים הללו (מלבד "נוכל הטינדר" כמובן) לא מופיע ברשימה הישראלית. אצלנו נמצא סרט הפעולה "סוכן וחצי" במקום השישי; מתחת לסרט הפיראטים הקוריאני שבמקום השביעי נמצא "טקטיקה של אהבה" במקום השמיני; במקום התשיעי "וורקראפט: ההתחלה"; ואת העשירייה הישראלית סוגר "הלוזרים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה