מדדים ומחקרים

סקר חדש: בנט שותה את לפיד, מה עשה נתניהו?

סקר חדש של חדשות 12 והמכון של מנו גבע עם נתונים מעודדים לראש הממשלה וטיפוס מהסקרים הקודמים, מה עשה נתניהו? | סקר
מערכת ice |  3
יאיר לפיד ונפתלי בנט (צילום מארק ישראל סלם פול)
הסקר החדש של חדשות 12 ומנו גבע מהערב (שלישי) חושף נתונים מעודדים עבור ראש הממשלה נפתלי בנט שרושם עלייה מהסקרים האחרונים, לפי שאר הנתונים, ימינה "שתתה" את המנדטים ממפלגות המרכז כמו יש עתיד של יאיר לפיד וכחול לבן של בני גנץ.
על פי נתוני הסקר החדש, אילו הבחירות לכנסת היו מתקיימות עכשיו: הליכוד בראשות בנימין נתניהו היתה המפלגה המובילה עם 34 מנדטים, יש עתיד של יאיר לפיד עם 17, ש"ס בראשות אריה דרעי עם 9 מנדטים, מפלגת העבודה של מרב מיכאלי נשארת על 7 מנדטים, הציונות הדתית בראשות בצלאל סמוטריץ' עם 7 מנדטים. 
 
ימינה של נפתלי בנט חוזרת לראשונה לכוח של 7 מנדטים, כחול לבן בראשות בני גנץ  עם 7 מנדטים, הרשימה המשותפת של איימן עודה עם 6 מנדטים, ישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן עם 6 מנדטים, רע"מ של מנסור עבאס מתחזקת ועולה ל-5 מנדטים. מרצ של ניצן הורוביץ ותקווה חדשה בראשות גדעון סער מתקרבות לאחוז החסימה עם 4 מנדטים. 
במצב הנוכחי, הקואליציה הנוכחית עם 57 מנדטים ומפלגות האופוזיציה של הליכוד, הצינות הדתית ומפלגות החרדיות ש"ס ויהדות התורה עם 57 מנדטים נוספים. שישה המנדטים הנותרים שייכים לרשימה המשותפת.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הלקאה עצמית!
    ארצישראלי! 04/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד ישנם בוחרים שלא למדו לקח הבחירות הקודם? ונותנים קולם לנוכל ולשותפתו ואו למולדוביס שגרם ליוקר המחייה ולהורדת אזרחים מתחת לקו העוני... תמשיכו לסבול!
    סגור
  • 1.
    חה חה חה, בקיצור... אין לביבי קואליציה וגם לא תהיה
    נרי 03/2022/15
    הגב לתגובה זו
    4 7
    אין סיבה ללכת לבחירות. מי שנכשל פעם אחר פעם 4 פעמים, נכשל גם כעת לפי הסקר. העם כנראה קולט שביבי מרוכז יותר בעסקת הטיעון שלו מאשר במדינה.
    סגור
  • זה בגללכם נאצים כמוכם
    הדס 03/2022/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תאשימו את עצמיכם יחתיכת רשעים
    סגור