מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: אלה השירים שזינקו השבוע

שני שירים – אחד עברי, אחד לועזי – זינקו השבוע באופן משמעותי במספר ההשמעות ברדיו, ללא כל הסבר נראה לעין. ומי האמן הבינלאומי שכבש לראשונה בגיל מאוחר את ראש הטבלה?
יאיר מור | 
השירים והאמנים המובילים ברדיו (צילום unsplash)
לא הרבה אמנים שאינם נמצאים באופן קבוע בצמרת טבלאות ההשמעות בישראל מצליחים לחדור אליה אפילו מדי פעם, ונאלצים להסתפק בחמישייה השנייה ומטה. אבל השבוע קרה אירוע נדיר כזה, ו"יש לך הכל" של עקיבא תורג'מן הצליח, אחרי 3 שבועות על גבול העשירייה, לזנק פתאום למקום החמישי בטבלת ההשמעות ברדיו – גבוה יותר מהזמר הדתי המוביל ברשימה, ישי ריבו, ש"לא נפסיק לחלום" החדש שלו נמצא בשבוע השני שלו עדיין במקום השישי בלבד.
במקום הראשון נמצא אליעד נחום עם סינגל שני מתחילת השנה שמגיע להישג הזה, והפעם מדובר ב"לא כוחות"; במקום השני הדואט החדש של נועה קירל ואיתי גלו, "פעמון", שמזנק בשבוע השני שלו מהמקום התשיעי כמעט עד לראש הטבלה; למקום השלישי יורד אליאב זוהר, בנו של יו"ר הכנסת מיקי זוהר, עם השיר הראשון שלו, "תפתחי חלון"; ובמקום הרביעי ירידה של שלב אחד ל"Better" של תמיר גרינברג.
את רשימת האמנים המושמעים בישראל ממשיכים להוביל, בהפרשים ענקיים אחד מהשני ומכל אחד אחר, אייל גולן ועומר אדם; שרית חדד מזנקת השבוע מהמקום החמישי לשלישי; עדן בן זקן יורדת למקום הרביעי; וליאור נרקיס יורד למקום החמישי.
 
ברשימת השירים הבינלאומיים המושמעים ביותר נרשם קאמבק לא ברור ל"Oh My God" של אדל, שחוזר למקום השני לאחר שבשבוע שעבר כלל לא היה בטבלה; למקום הראשון חוזרת גייל עם "ABCDEFU"; במקום השלישי עוד קאמבק לשיר שכבר נראה היה שהוא נמצא בדעיכה – "Cold Heart" של סיר אלטון ג'ון ודואה ליפה; הדואט של קמילה קביו ואד שירן, "Bam Bam", מזנק מהמקום ה-12 חזרה לחמישייה במקום הרביעי; ובמקום החמישי רד הוט צ'ילי פפרז עם "Black Summer".
אלטון ג'ון רושם קאמבר גם בגזרת האמנים המואזנים ביותר וכובש לראשונה את המקום הראשון; דה וויקנד מזנק מהמקום הרביעי לשני; דואה ליפה יורדת שלב אחד מהמקום השני לשלישי; אד שירן צונח מראש הטבלה למקום הרביעי; ואדל עולה מהמקום השביעי לחמישי.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה