מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: האם עדן חסון איבד את המומנטום?

הלהיט האחרון של עדן חסון רשם ירידה משמעותית במספר ההאזנות בפסח, בזמן שיתר השירים בצמרת רשמו עליות קלות. האם זה השפיע על רשימת האמנים המואזנים ביותר?
יאיר מור | 
עדן חסון (צילום pexels, אינסטגרם/ עדן חסון)
עם ישראל לא יצא השנה מספוטיפיי בחג הפסח, וגם לא שינה את רשימות ההשמעה מלפני החג – זו המסקנה החד-משמעית מרשימות השירים, האמנים והאלבומים הפופולאריים בישראל עד ערב שביעי של פסח, שנשארו זהות לאלו של השבוע שעבר. אלא שכמה נתונים מעניינים כן אפשר למצוא כאן:
השיר המוביל, זה השבוע השלישי ברצף, הוא "As It Was" של הארי סטיילס, שממשיך לעלות במספר ההאזנות השבועי, מ-202,000 בשבוע שעבר לכמעט 204,000 בשבוע האחרון; "לך לישון" של אנה זק עדיין מסרב לדעוך, ורושם גם הוא עלייה קלה של כ-2,500 האזנות לעומת השבוע שלפני החג; "דובשנייה" של שחר סאול, אגם בוחבוט ונורוז רושם ירידה קלה של כ-2,000 האזנות; נועה קירל ואיתי גלו רושמים עלייה קלה של כ-1,100 האזנות עם "פעמון"; אך דווקא עדן חסון מאבד כ-8,000 האזנות שבועיות וכמעט יורד אל מתחת ל"Heat Waves" של גלאס אנימלס שדורכים במקום השישי.
 
ברשימות האמנים והאלבומים נראה שעדן חסון שומר על מקומו: הוא עדיין מדורג במקום השני ברשימה הראשונה, ובמקומות 2 ו-5 ברשימה השנייה עם "אלבום 2" ו"שמישהו יעצור אותי", בהתאמה. האלבום האחרון גם ממשיך לשבור את השיא של ספוטיפיי לשיר הוותיק ביותר בטבלה שלא רק נשאר בה, אלא אפילו מדורג בחמישייה הפותחת.
איל גולן מדורג ראשון גם ברשימת האמנים המואזנים וגם ברשימת האלבומים המואזנים, עם "קצת שמח קצת עצוב"; עומר אדם נמצא במקום השלישי בדירוג האמנים; טונה ממשיך להיות מדורג רביעי ברשימת האמנים ושלישי ברשימת האלבומים עם "מזחר פרוע"; רביד פלוטניק סוגר את רשימת האמנים; ובמקום הרביעי ברשימת האלבומים נמצא "רסיסים" של רביב כנר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה