מדדים ומחקרים

שליחי וולט מסכנים את הנהגים: כמות הנפגעים בתאונות מזנקת

ועדת המשנה של ועדת הכלכלה דנה בנושא התנהגות השליחים במרחב העירוני ונחשף כי בשלוש השנים האחרונות 80 בני אדם נפגעו בתאונות במעורבות שליח
מערכת ice |  1
שליחי וולט מסכנים את הנהגים (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בישיבת ועדת משנה של ועדת הכלכלה בראשותו של ח"כ נועם טופורובסקי בנושא "התנהגות שליחים במרחב העירוני", הוצגו נתונים של הרלב"ד שחשפו כי ב-3 השנים האחרונות (2018-2021) נפגעו 80 בני אדם בתאונות במעורבות שליח:
בסך הכל, התאונות בהן השליחים היו מעורבים הכי הרבה היו כאשר ביצעו את המשלוחים באופנוע/קטנוע עם 40 אחוז מכלל התאונות, 30% מתאונות השליחים היו ברכב פרטי וכן 7% באופניים / אופניים חשמליים.
 
משמעות הדבר היא שמרבית התאונות במעורבות שליח מתרחשות ברכיבה על אופנוע. הרלב"ד פנתה לחברות השליחויות והזמינה אותן לקחת אחריות על האופנוענים שלהם, וליטול חלק בפיילוט הכשרה בתפיסת סכנה לאופנוענים, אותו הרלב"ד מבצעת בימים אלו.

ח"כ איתן גינזבורג התייחס בדיון לחוק ייעול האכיפה ברשויות המקומיות ואמר כי למרות שהצעת החוק נדונה לפני זמן רב, היא לא מתקדמת בגלל חילוקי דעות בין המשרד לביטחון פנים לבין משרד התחבורה. גינזבורג הוסיף ש"המשטרה לא יכולה להיות בכל מקום ויש לה כוח אדם מוגבל. הפקחים הרבה יותר נגישים במרחב העירוני והם ממילא אוכפים. יש נפגעים רבים, מבוגרים חוששים ללכת על המדרכה ואנחנו מתקשקשים בהגדרות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עולם לא נעים
    צמח 05/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בלי וולט היה עולם הרבה יותר נעים.
    סגור