מדדים ומחקרים

קארפור משיקה מוצר בישראל, המדד מזנק והריבית מזנקת בארה"ב

שוקולדים חדשים מגיעים לישראל רגע לפני שרשת הענק מגיעה בעצמה, מדד המחירים מזנק ומחירי הדירות משתוללים, הפדרל ריזרב מקפיץ את הריבית וגם: האחים חג'ג' מתרחקים מבזן והאזהרה של וואטסאפ
מערכת ice | 
רשת קארפור (צילום flickr)
טירוף הנדל"ן: מחירי הדירות זינקו ב-0.9%; טסו ב-15.4% בשנה: מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה עולה כי בחודשים מרץ ואפריל זינקו מחירי הדירות ב-0.9% לעומת המחירים בפברואר ומרץ, ובכך השלימו טיסה שנתית של 15.4%. לידיעה המלאה לחצו כאן.
האחים חג'ג' מתרחקים מבז"ן: המחזיקים בפטרוכימיים לא ימכרו מניות: תוצאות ההצבעה של מחזיקי האג"ח של פטרוכימיים מגלות כי המחזיקים לא מעוניינים למכור את המניות שלהם בבז"ן לאחים חג'ג', מה שאומר שכל עסקת רכישת השליטה בבז"ן מוטלת בספק. לידיעה המלאה לחצו כאן.
 
הפדרל ריזרב עומד בתחזיות: מעלה ריבית ב-0.75%: הבנק המרכזי האמריקאי עומד בתחזיות המוקדמות ומעלה את הריבית ל-1.75% וזאת לאחר חשש מוקדם שהריבית תעלה ב-1%; הנאסד"ק מגיב בעליות של יותר מ-2%; תשואות האג"ח הממשלתי ל-10 שנים חוזרות לעלות וחוצות את רמת 3.4%. לידיעה המלאה לחצו כאן.
ככה יס תמכור לכם את דיסני+: בניגוד לפרסומים, יס לא תציע ללקוחותיה הנחה על מחיר המנוי הגבוה להחריד של דיסני+ בישראל. זו ההטבה החלופית שעליה החליטה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
 
רגע לפני הכניסה לישראל: קארפור משווקת מוצר ראשון בארץ: דריסת רגל ראשונה של מותגי רשת המזון החדשה קרפור בישראל: קבוצת יינות ביתן החלה לשווק שוקולדים של החברה בסניפי הרשת שנכנסת לארץ. לידיעה המלאה לחצו כאן.
אזהרה חמורה למשתמשי וואטסאפ: זו ההודעה שאסור לפתוח: ניסיונות הודעה רבים מסתובבים בימים אלה, חלקם על חשבון חברות מוכרות, וחלקם בניסיונות שיטת מצליח. כעת נחשף עוקץ חדש שמופנה כלפי ישראלים דרך אפליקציית וואטסאפ. כך תיזהרו מניסיון ההונאה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
סמנכ"ל השיווק ב-yes: עשרות אלפים ביקשו להירשם דרכנו לדיסני+: דרור בהט, סמנכ"ל השיווק ביס, טוען שלמרות מצבה הטוב של החברה לעומת המתחרות, ההסכם בינה לבין דיסני, שהוערך בעבר כהסכם שיגרום לה הפסדים כבדים, דווקא מוכיח את עצמו עוד לפני ההשקה של השירות בפועל. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה