מדדים ומחקרים

הנפילה הכואבת של ג'ניפר לופז | דירוג נטפליקס

הסרט התיעודי החדש של הזמרת האהובה צנח ברשימת הסרטים הפופולאריים בנטפליקס. ולמה כל סרטי הילדים הפופולאריים בעולם לא מופיעים ברשימה הישראלית?

יאיר מור | 
ג'ניפר לופז (צילום shutterstock, pixabay)
לא הלהיט הכי גדול שלה: "ג'ניפר לופז: מחצית", הסרט התיעודי של הזמרת האמריקאית על עצמה, צונח בחדות בשבוע השני שלו בנטפליקס, כאשר בישראל הוא מתרסק מהמקום השני לשישי, ובעולם מהמקום הרביעי למקום ה-12, וזמן הצפייה שלו נחתך ביותר ממחצית, מכמעט 19 מיליון שעות לכ-8.4 מיליון שעות בלבד.
בארבעת המקומות הראשונים אפשר למצוא השבוע, גם בעולם וגם בישראל, את אותם ארבעה סרטים, אם כי לא בדיוק באותו סדר: "האיש מטורונטו", סרט הפעולה החדש בכיכובם של וודי הרלסון וקווין הארט, במקום הראשון בשתי הרשימות; סרט המתח "ראש העכביש" במקום השני בעולם והשלישי בישראל; "השיחוק" של אדם סנדלר במקום השלישי בעולם והרביעי בישראל; והקומדיה הרומנטית "אהבה עם גלידה" במקום הרביעי בעולם והשני בישראל.
 
במקומות 5-7 בעולם שלושה סרטים שאינם זמינים בישראל: "לשיר 2" המצויר במקום החמישי; "Bhool Bhulaiyya 2" (או, בתרגום חופשי, "מבוך 2") ההוד במקום השישי; ו"ארנגול ושודדי האוצר האבוד" המצויר במקום השביעי. בישראל נמצאים במקביל "ימ"מ: קרב יריות" מ-2011; הסרט של ג'ניפר לופז; וסרט האימה "אסקייפ רום: השלב הבא".
הקומדיה הרומנטית הפולנית "מצעד הלבבות" שומרת על מקום מכובד בעשירייה העולמית, במקביל ל"13 שעות: החיילים הסודיים של בנגאזי", שנהנה בישראל מפופולאריות גבוהה יותר מאשר ביתר העולם; במקום התשיעי, גם בישראל וגם בעולם, נמצא מותחן הפשע הדרום-אפריקאי "יוהנסבורג: התנגשות"; ובמקום העשירי, נתון מעניין: בעולם נמצא במקום הזה המותחן הארגנטינאי "חרון האל", בתיקו (פחות או יותר) עם "יוהנסבורג" במספר שעות הצפייה. בישראל נמצא במקום המקביל הסרט הרומנטי הטורקי "אבדון האהבה", שבעולם מסתפק במקום בעשירייה השנייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה