מדדים ומחקרים

איפה אהבו יותר את החדש של ג'יי לו? דירוג נטפליקס

אדם סנדלר שמר על מקומו וג'ניפר לופז עם פער מעניין בין ישראל לעולם, דירוג נטפליקס השבועי מלא בהפתעות 
יהודה ברכיה | 
נטפליקס (צילום pexels)
שבוע של מהפכות. אל דירוג הסרטים העולמי העפילו לא פחות משבעה סרטים חדשים אשר לא הופיעו בדירוג הקודם. שלושת הסרטים ששרדו את הדירוג החדש הם גם שלושת הסרטים שסיימו בשלושת המקומות הראשונים בשבוע שעבר – "השיחוק", "משימת יירוט", ו"ארנגול ושודדי האוצר האבוד".
 
כאמור סרטו של אדם סנדלר, "השיחוק" (hustle), שהופק בשיתוף עם לברון ג'יימס ובכיכובם של שורת שחקני NBA, שומר על המקום הראשון בארץ ובעולם שבוע שני ברצף. זאת למרות דעיכה קלה במספר הצפיות. כמו כן "משימת יירוט" שרק בשבוע האחרון התייצב במקום השני בשתי הרשימות הדרדר עד למקום השביעי בשני הדירוגים יחד.
במקום השני בדירוג העולמי "ראש עכביש", "ארגול ושודדי האוצר האבוד" שמר על מקומו השלישי, "ג'ניפר לופז: מחצית" במקום הרביעי, "חרון האל" חמישי, במקום השישי "סנטאורו". "משימת יירוט" כאמור במקום השביעי, במקום השמיני "יוהנסבורג: התנגשות", במקום התשיעי "מצעד הלבבות" ומי שנעל את הרשימה הוא הסרט "עצים של שלום".
 
הדירוג הישראלי: במקום השני "ג'ניפר לופז: מחצית", במקום השלישי "ראש עכביש", רביעי "13 שעות: החיילים בסודיים של בנגאזי" חמישי סיים "סנטאורו", במקום השישי "יוהנסבורג: התנגשות", "משימת יירוט" שביעי, במקום השמיני "קינג ארתור: אגדת חורבן", תשיעי "חרון האל" ובמקום האחרון בדירוג הישראלי – "אושן 11".
נקודה מעניינת היא כניסתם של שלושה סרטים בקטגורית שפה זרה (כלומר לא באנגלית), לאחר שבשבוע שעבר אף סרט כזה לא נכנס- חרון האל מארגנטינה, סנטאורו מספרד ומצעד הלבבות מפולין (בעולמי בלבד).
 
נקודה נוספת ומפתיעה היא שניתן לראות כי ג'ניפר לופז מעוררת יותר עניין בארץ מאשר בעולם. הסרט שלה סיים במקום השני בישראל, בעוד שבשאר העולם התמקם במקום הרביעי. כמו כן לאחר כמה שבועות בהם כמעט מחצית מהסרטים המובילים בעולם לא היו זמינים לצפייה בישראל, השבוע נשאר רק אחד כזה – הסרט המצויר "ארגול ושודדי האוצר האבוד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה