מדדים ומחקרים

נועה קירל, לפנייך: מרגי מתפוצץ | דירוג ספוטיפיי

הישג חסר תקדים לבן זוגה לשעבר של הזמרת הפופולארית מצביע על כך שהוא נהנה מפופולאריות אפילו יותר גדולה משלה
יאיר מור |  1
יהונתן מרגי (צילום מתוך האינסטגרם)
היסטוריה בספוטיפיי: לראשונה מאז התחלנו לעקוב כאן באתר ice אחר מצעד ההאזנות השבועי של משתמשי אפליקציית המוזיקה הגדולה בעולם בישראל, הצליח שיר חדש של זמר ישראלי להתברג במקום הראשון בשבוע שבו עלה לשירות.
השיר הזה הוא "Sucks to Know You" (בתרגום חופשי: "באסה להכיר אותָך") של יהונתן מרגי, יוצא "הכוכב הבא" ובן זוגה לשעבר של נועה קירל, שרשם בשבוע הראשון שלו בספוטיפיי יותר מ-220,000 השמעות וכבש את הפסגה. כאמור, מאז התחלנו לעקוב אחרי נתוני ההאזנות בספוטיפיי עוד לא קרה ששיר ישראלי זוכה למספר כזה בשבוע הראשון שלו באפליקציה, אלא רק מהשבוע השני והלאה.
 
כל שאר החמישייה הראשונה זהה לשבוע שעבר, מלבד העובדה שכל אחד מהם יורד שלב אחד: "Cute Boy", שיר הגאווה של נונו ושגיא קריב, ירד למקום השני; "מי זאת" של אנה זק ירד למקום השלישי; "סתלבט בקיבוץ" של פול טראנק וג'ימבו ג'יי ירד לרביעי; ו"As It Was" של הארי סטיילס ירד למקום החמישי. מעניין לציין כי מי שהיה במקום החמישי בשבוע שעבר, עדן חסון עם "עושה לי צרות", לא ירד במקום אחד כמו השירים שלפניו, אלא בשלושה, כאשר מי שעוקפים אותו הם "Running Up That Hill" של קייט בוש שעושה קאמבק בינלאומי ענק בזכות הסצינה בה הוא מושמע בעונה הרביעית של "דברים מוזרים; ו"היי בייב" של טונה.
ברשימת האמנים המואזנים של השבוע מסתפק מרגי במקום התשיעי בלבד (זינוק של 34 מקומות) – שני מקומות מתחת לנועה קירל, שנשארת בשביעי; הרביעייה הראשונה נותרת ללא שינוי – עדן חסון במקום הראשון, איל גולן בשני, עומר אדם בשלישי וטונה ברביעי; ובגבול החמישייה מתבצע מהפכון נוסף בין רביד פלוטניק, שעולה למקום החמישי, לבין דרייק, שחוזר למקום השישי.
ברשימת האלבומים המואזנים של השבוע מחכה הפתעה: "מזרח פרוע" של טונה, שדשדש בתחתית החמישייה בחודשים האחרונים, חוזר בשבוע ה-31 שלו בשירות למקום הראשון; "אלבום 2" של עדן חסון ו"Harry’s House" של הארי סטיילס יורדים למקומות 2 ו-3, בהתאמה; במקום הרביעי מתברג האלבום החדש של נונו, "סטטוס"; ו"קצת שמח קצת עצוב" של איל גולן יורד למקום החמישי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אחלה מרגייייי (ל"ת)
    נריה 11/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור