מדדים ומחקרים

גל גדות שברה שיא חדש | דירוג נטפליקס

השחקנית הישראלית זכתה השבוע להפוך לחלק משיא חדש שנשבר בשירות הסטרימינג הגדול בעולם, כאשר סרט בכיכובה זינק מחדש בטבלת הפופולאריות והתברג בצמרת
יאיר מור | 
גל גדות שוברת את כל השיאים (צילום pixabay, פייסבוק/ גל גדות)
"הודעה אדומה" הוא כבר אחד הסרטים המצליחים ביותר בהיסטוריה של נטפליקס – אך בשבוע שהסתיים ביום ראשון האחרון הוא התעורר מחדש ושבר שיא נוסף בהיסטוריה הארוכה והמרשימה שלו, כאשר הפך לסרט הראשון אי פעם שמדורג ברשימת הסרטים הנצפים ביותר בשירות 14 שבועות. זאת, חצי שנה לאחר שהודח מהצמרת לאחר 13 שבועות רצופים וכחודש לאחר שנאלץ לחלוק את הפודיום עם "מבעד לחלוני", שהגיע גם הוא בסוף יוני ל-13 שבועות ברשימה לפני שהודח ממנה.
כעת, חזר "הודעה אדומה" וקבע שיא חדש, כאשר הסיבה היא ככל הנראה הסרט החדש בכיכובו של ראיין ריינולדס, "האיש האפור", שזוכה להצלחה כבירה, ובדומה ל"אפקט הקץ'-אפ" בסדרות, הדבר גורם לסרטים קודמים בכיכובו לזכות בעניין מחודש. עם זאת, "הודעה אדומה" לא הצליח להתברג בעשירייה הראשונה, אלא הסתפק במקום ה-13 בלבד.
ארבעת המקומות הראשונים בעולם ובישראל זהים: "האיש באפור" של ריינולדס, שזוכה לנתון גבוה מאוד של 96.5 מיליון שעות צפייה שבועיות, במקום הראשון; "לבבות הארגמן" במקום השני; "פיפה" במקום השלישי; ו"המפלצת מהים" במקום הרביעי.
במקום החמישי בעולם הקומדיה הפולנית "אגדות זה לקטנים"; במקום השישי בעולם והשביעי בישראל "השפעה"; במקום השביעי בעולם "לשיר 2", שאינו זמין כאן, בעוד בישראל מככב במקביל "הדרדסים: הכפר האבוד"; במקום השמיני בעולם "ספיידרמן: רחוק מהבית", שגם הוא אינו זמין בארץ, ואילו כאן במקביל "אד אסטרה"; ובמקום התשיעי גם בעולם וגם בישראל "האיש מטורונטו".
 
שני הסרטים ה'ישראלים' שעלו לאחרונה, "תמונת הניצחון" של אבי נשר ו"לעולם אל תפסיק לחלום", על חייו של הנשיא המנוח שמעון פרס, עדיין מככבים ברשימה, אך יורדים למקומות 6 ו-10, בהתאמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה