מדדים ומחקרים

חברת הנדל"ן רוטשטיין מסכמת רבעון עם תוצאות שיא בהכנסות

ההכנסות ברבעון צמחו בכ-93% לשיא של כ-251 מיליון ש"ח; הרווח הנקי עלה לשיא של כ-90 מיליון ש"ח, הרווח במחצית שנת 2022 הגיע לכ-100 מיליון ש"ח. ההכנסות ברבעון הושפעו, בין היתר, ממכירת כמחצית מהזכויות בפרויקט פינוי-בינוי בלוד

מערכת ice | 
אבישי בן חיים מנכ"ל רוטשטיין נדל"ן בע"מ (צילום רוטשטיין נדלן בעמ)
חברת רוטשטיין נדל''ן בע''מ, חברה לייזום ובנייה למגורים בניהולו של אבישי בן-חיים, דיווחה על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של שנת 2022, המלמדות על שיא בהכנסות וברווחים ברבעון בודד. כמו כן, הציגה החברה עלייה בהיקף מכירת דירות הן ביחס לרבעון הקודם והן ביחס לרבעון המקביל אשתקד, עלייה בשווי הנכס המניב המסחרי בקדימה צורן ושערוך הקרקע להקמת מרלו''ג בתנובות, וכן שיפור נוסף באיתנות הפיננסית של החברה.
 
ההכנסות ברבעון השני של שנת 2022 צמחו בכ-93% לכ-251 מיליון ש''ח, בהשוואה לכ-130 מיליון ש''ח ברבעון המקביל אשתקד. הצמיחה בהכנסות נבעה מגידול בהיקף יחידות דיור שנמכרו ומהתקדמות קצב ביצוע הפרויקטים, וכן מהכרה בהכנסות בסך של כ-76 מיליון ש''ח בגין מכירת כמחצית מהזכויות בפרויקט פינוי-בינוי מתחם גלבוע בלוד. בהתאם לכך, גם בנטרול מכירת הזכויות האמורה הכנסות החברה צמחו בכ-35% לכ-175
מיליון ש''ח, בהשוואה לכ-130 מיליון ש''ח ברבעון מקביל אשתקד.
הרווח הגולמי ברבעון השני של שנת 2022 עלה כמעט פי 4 לכ-112 מיליון ש''ח, לעומת רווח גולמי בסך של כ-29 מיליון ש''ח ברבעון המקביל אשתקד, והושפע בעיקר ממכירת הזכויות האמורה בפרויקט בלוד כאשר סכום המכירה דומה לסך הרווח שהכירה החברה. בנטרול השפעת מכירת הזכויות בפרויקט בלוד, הרווח הגולמי עלה בשיעור מתון יותר של כ-35% לכ-39 מיליון ש''ח ושיעורו עמד על כ-22.3% מההכנסות.
בשורה התחתחונה, קבוצת רוטשטיין נדל''ן סיימה את הרבעון השני של שנת 2022 עם עלייה חדה ברווח הנקי לשיא רבעוני של כ-90 מיליון ש''ח (כ-84 מיליון ש''ח מיוחס לבעלי המניות), בהשוואה לרווח בסך של כ-34 מיליון ש''ח (כ-33 מיליון ש''ח מיוחס לבעלי המניות) ברבעון המקביל אשתקד. העלייה החדה ברווח הנקי נבעה כאמור מהגידול בהיקפי הפעילות של הקבוצה, מהכרה ברווח המיוחס למכירת מחצית מהזכויות בפרויקט פינוי-בינוי בלוד, וכן מעליית שווי נדל''ן להשקעה בסך של כ-23 מיליון ש''ח, לעומת ירידת שווי בסך של כ-4 מיליון ש''ח ברבעון המקביל אשתקד, בעקבות עליית שווי הנכס מרכז מסחרי בקדימה צורן ומשערוך המקרקעין בתנובות המיועד להקמת מרלו''ג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה