מדדים ומחקרים

3 מתוך 4 הורים עושים את זה כחלק מגידול ילדיהם

"הורים רבים מבינים את היתרונות של שימוש בטכנולוגיה לתמיכה בלמידה משלימה - רואים ממקור ראשון כיצד טכנולוגיה יכולה לעזור לילדים ללמוד באופן עצמאי ולבנות ביטחון עצמי", אומר דניאל פלאבלה, מנכ"ל Duolingo ABC
מערכת ice |  1
משפחה עם הורים צעירים (צילום unsplash)
יותר משלושה רבעים מההורים ייאבדו ללא טכנולוגיה. סקר שנערך בקרב 2,000 הורים לילדים בגילאי שלוש עד שבע בארה"ב, מגלה שהם משתמשים בטכנולוגיה כדי לסייע לחינוך של ילדם (59%) וקריאה (41%) ואף לסייע להם לפני שהם נכנסים לכיתה. בעוד שכרבע (26%) מההורים לא השתמשו בטכנולוגיה ככלי למידה, 60 אחוז מאמינים שילדם מתקדם מהר יותר ישירות בגלל הטכנולוגיה. יותר מארבעה מתוך חמישה (82%), מודים שהם היו מרוויחים מהשימוש בכלים האלה כדי ללמוד, כשהם עצמם היו צעירים יותר.
תוצאות הסקר שנערך על ידי OnePoll מטעם Duolingo ABC, אפליקציית אוריינות לילדים, מגלות כי 71 אחוז מההורים כבר השתמשו באפליקציית למידה כדי לעזור לילדם. כמעט שלושה רבעים (74%), אומרים שהטכנולוגיה הופכת את ההורות לפחות מלחיצה וחלק מההורים משתמשים בטכנולוגיה כדי ללמד את ילדיהם משהו חדש, כמו שפה שנייה או מוזיקה (79%).
 
הטכנולוגיה גם מאפשרת להורים לשמור על חובות כמו חוגים (68%), כמו גם ארוחות צהריים וארוחות (68%) מסודרות. בנוסף ללמידה משלימה, ילדים משתמשים בטכנולוגיה לעיסוקים יצירתיים (64%) ולשיחות וידאו עם בני משפחה וחברים (67%). הורים בני דור המילניום, גם מעריכים כיצד טכנולוגיה יכולה לעזור להם להגביר את החשיפה לתרבויות ולאנשים אחרים (34%) וכן ללמד כישורי חיים כמו שיתוף ואינטראקציות חברתיות (39%).
"הורים רבים מבינים את היתרונות של שימוש בטכנולוגיה לתמיכה בלמידה משלימה - רואים ממקור ראשון כיצד טכנולוגיה יכולה לעזור לילדים ללמוד באופן עצמאי ולבנות ביטחון עצמי", אומר דניאל פלאבלה, מנכ"ל Duolingo ABC, בהצהרה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איפה הזמנים
    דקלה 01/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ט
    סגור