מדדים ומחקרים

דירוג יוטיוב: הזמרת שהפתיעה והדיחה את פאר טסי

פאר טסי הודח מהצמרת, אם כי הוא עדיין שולט בחמישיית השירים המואזנים בישראל. מי הזמרת הבינלאומית שעקפה אותו, ומה קרה לאייל גולן ועומר אדם?
יאיר מור | 
זמרת השנה 2022 (צילום unsplash, pngwing)
מיילי סיירוס בקאמבק ענק: השיר "Flowers" זינק בשבוע השני שלו באוויר כמעט פי שניים במספר הצפיות בקרב משתמשי יוטיוב בישראל, ונסק מהמקום השמיני בטבלה כל הדרך למקום הראשון. 
מי שהודח מהצמרת - פעמיים - הוא פאר טסי, ששני הלהיטים האחרונים שלו, "אהבה חולה" ו"38", ירדו כל אחד בשלב אחד למקומות 2 ו-3, בהתאמה, למרות עליות של 6% ו-11% במספר הצפיות; קרן שמש של בניה ברבי ירד גם הוא במקום אחד, מהשלישי לרביעי, עם ירידה של כחצי אחוז בצפיות השבועיות; ובתחתית החמישייה נותר אייל גולן עם "ואת אינך", שאמנם ירד בכמעט 8% במספר הצפיות השבועי - אך השיר שהיה מעליו בשבוע שעבר, "אני" של עומר אדם, צנח בשיעור כמעט כפול מזה וירד למקום השישי, אם כי ההפרש בינו לבין גולן עומד על כאלף צפיות בלבד. 
רשימת האמנים הפופולאריים ביותר נשארה כמעט ללא שינוי: אייל גולן שומר על המקום הראשון, אם כי פאר טסי מצמצם את ההפרש ממנו לכחצי מיליון צפיות שבועיות בלבד בזכות עלייה של פי 2.5 כמעט במספר הצפיות השבועי; עומר אדם ואודיה רושמים ירידות של 2.7% ו-6%, אך שומרים על מקומות 3 ו-4, בהתאמה; רק במקום החמישי מהפך, כאשר עדן חסון, שרשם מספר צפיות שבועי דומה לשבוע שעבר, מדיח את אושר כהן שספג ירידה של כמעט 3% וירד למקום השישי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה