מדדים ומחקרים

האתר המוביל בישראל נחשף: איפה אתם לא מפסיקים לגלוש?

אתר ynet תופס את המקום הראשון בדירוג והוא מקדים את וואלה ומאקו שמשלימים את השלישייה הראשונה. את החמישייה המובחרת משלימים האתרים גוגל עם סיומת co.il ואתר הארץ. באתרים המועדפים על הישראלים בחו"ל, גוגל כמובן במקום הראשון, אחריו יוטיוב, פייסבוק, ויקיפדיה, וואטסאפ, טוויטר, אינסטגרם ואפילו אתר פורנו
מערכת ice |  1
דירוג האתרים (צילום pixabay, מסך וואלה, ויקיפדיה, מאקו, ynet)
איגוד האינטרנט הישראלי פרסם היום (ראשון) את המספרים מאחורי השימוש באינטרנט בישראל בדו"ח השנתי שלו. בין היתר, תשתיות אינטרנט קווי מתקדמות טרם הגיעו לכולם, כאשר רק 35% ממשקי הבית משתמשים בסיב אופטי. אבל מה האתרים שאתם הכי אוהבים?
אתר ynet תופס את המקום הראשון בדירוג והוא מקדים את וואלה ומאקו שמשלימים את השלישייה הראשונה. את החמישייה המובחרת משלימים האתרים גוגל עם סיומת co.il ואתר הארץ.
 
לאחר מכן בדירוג, שני אתרי הספורט המובילים בישראל. אתר ONE הוותיק מוביל על פני המתחרה הכי גדול שלו ערוץ הספורט שמתמקם רק במקום השביעי, במקום השמיני אתר ישראל היום.
באתרים המועדפים על הישראלים בחו"ל, גוגל כמובן במקום הראשון, אחריו יוטיוב, פייסבוק, ויקיפדיה, וואטסאפ, טוויטר, אינסטגרם וכאן ההפתעה הכי גדולה מגיעה במקום השמיני, אתר הפורנו XNXX שמקדים אפילו את זום. בסך הכל, בני הנוער מבלים יותר מ-4 שעות באינטרנט מדי יום, אבל רק 50% מנהלים שיחות על בטיחות באינטרנט עם הוריהם.
נטפליקס שולטת עם נתוני שימוש של כ-60% מהישראלים (פי 6 מדיסני), וספוטיפיי מובילה את סצנת המוזיקה עם 35%. הישראלים מחלקים את השימוש במחשבים מול מכשירים ניידים באופן שווה, כאשר כרום שולט בשוק הדפדפנים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גיליתם לנו את אמריקה (ל"ת)
    רוית 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור