מדדים ומחקרים

אל על חוגגת: קטפה את המקום הראשון בתחרות - פעמיים

אל על מציגה זכייה כפולה בתחרות המי"ל למצוינות בשירות וחווית לקוח: מקום ראשון בקטגוריית "השירות כשותף אסטרטגי" ומקום ראשון בקטגוריית "השירות ביציאה ממשבר"

מערכת ice |  8
מטוס אל על (צילום פייסבוק/אל על - Yochai Mossi)
המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) הכריז היום (ג') על חברת אל על כזוכה במקום הראשון בשני פרסים במסגרת התחרות למצוינות בשירות, המתקיימת מדי שנה. הפרסים היוקרתיים הוענקו לנציגי חברת אל על, על מצוינות בשתי קטגוריות: מקום ראשון בקטגוריית "השירות כשותף אסטרטגי" ומקום ראשון בקטגוריית "השירות ביציאה ממשבר". כמו כן, זכתה אל על במקום השני בקטגוריית "פשטות בשירות". הזוכים הוכרזו היום במסגרת כנס "שירות וחווית לקוח 2023" שנערך במעמד בכירי החברות המובילות במשק.
הזכייה בשני פרסים בתחרות המי"ל למצוינות בשירות, מגיעה לאחר שנתיים רצופות בהן אל על זכתה בדירוג חמישה כוכבי שירות של APEX העולמי, דירוג הסוקר את שביעות רצונם של מיליוני לקוחות בסקר בינלאומי וניטרלי. דירוג חמישה כוכבים של APEX ניתן רק ל-25 חברות תעופה ברחבי העולם. כמו כן, בחודש מרץ האחרון התבשרה חברת אל על כי זכתה בפרס המלצת הצרכנים של BRAVO לשנת 2023, בשיתוף מכון המחקר הבין-לאומי "קנטאר מדיה", ובתחילת מאי זכתה אל על במקום הראשון במדד האמינות של גלובס וסטטיסטה.
סמנכ"ל בכיר ללקוחות, שירות וחווית לקוח, אורן כהן בוטנסקי: "בשנתיים האחרונות שמנו לעצמנו למטרה להוביל ולקדם את תחום השירות וחווית הלקוח. המפתח שלנו בשירות הוא יחס אישי ואכפתיות של הצוותים בקרקע ובאוויר, בארץ ובעולם. אל על מהווה דוגמה לחברה שבה הסינרגיה בין החטיבות השונות בחברה הכרחית לשם הוצאת טיסה. במקום זה אנחנו יודעים לתת את הערך המוסף שלנו, על מנת שהלקוח ירגיש הכי בבית בעולם.אל על מובילה היום אג'נדה של שירות יוזם, זמין, שקוף והוגן. והסלוגן "משהו טוב קורה באל על" שקבעו לקוחותינו, מבוסס על עשייה משמעותית בתחום השירות וחווית הלקוח. אנחנו מבינים שעובדים מאושרים הם המפתח ללקוחות ממליצים ולחברה משגשגת וזו דרך החיים שלנו. היום, כולם מרגישים שאל על היא לא חברת תעופה המעניקה שירות – אלא חברת שירות המתמחה בעולם התעופה".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    עשו מהפך מדהים בשנתיים האחרונות כל הכבוד!
    נוסעת מתמידה 05/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פעם החוויה באלעל הייתה ממש לא נעימה. אבל מאז הקורונה משהו השתנה ובכל טיסה שלי איתם אני נהנית מחדש. אין עיכובים, אין בעיות והשירות נהדר בכל תחום וגם הדיילים ממש אנושיים ונחמדים. כל הכבוד אני חושבת שזאת צריכה להיות דוגמה לכל חברה שמעוניינת לשפר את השירות שלה כי בסוף שירות טוב ונעים מחזיר לקוחות גם אם הכרטיס קצת יותר יקר מחברות אחרות שבהן השירות לא טוב.
    סגור
  • 6.
    דרום
    אילן 05/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ????יותר טוב מזה אין
    סגור
  • 5.
    רק לא אל על! אמנע ככל האפשר לטוס עמם או עם חברות הבת. (ל"ת)
    נורית 05/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 4.
    אל כל חוגגת
    עופרה לוי 05/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נשמע הזוי!! פעם היינו טסים רק בחברות ישראליות אל על ,ישראייר. אבל,היחס מחפיר,יושבים כמו סרדינים,לא מחלקים כלום,רק שתייה והכל מוכרים בכסף. אני החלטתי לפני שנתיים להחרים את כל החברות הישראליות. מי שענה לסקר כנראה עובד שם.
    סגור
  • 3.
    אילו שטויות!
    Simcha 05/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרי שכולם יודעים שהטיסות של אל על הכי פחות בטיחותיות מבחינת-להבטיח שהטיול יתקיים. גם יקרים וגם מתבטלות/מאחרות הרבה טיסות.
    סגור
  • ממש לא נכון אלעל נותנים שתייה זה לא חברת לואוקוסט
    אני 05/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם באמת עשו שינוי מלפני כמה שנים. ממליצה לנסות החוויה טובה יותר מהרבה חברות זרות
    סגור
  • 2.
    כתבה מדהימה, נישמע כמו פייק ב30,000 רגל מעל המים (ל"ת)
    הבורר 05/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ?!?
    צפןן 05/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זאת אחת הכתבות ההזויות שקראתי. אם זה היה 1 באפריל אז הייתי בטוחה שאתם מתלוצצים
    סגור