מדדים ומחקרים
הסופרמרקטים בישראל נחשפים: אלו המוצרים שזינקו ב-5.6% החודש
בתחום המזון והטואלטיקה ההתייקרות הממוצעת עומדת על 2.6%, אבל מחירי החיתולים חד פעמיים כבר זינקו כ-5.6%. הייתה גם עלייה ממוצעת בשיעור 4.9% במחירי שמן זית, העוף הטרי זינק במחיר ב-4.1% והמים מינרלים עם התייקרות ממוצעת של 3.1%. ומה לגבי פסטה ושימורי טונה? הם התייקרו בכ-2.6% בממוצע
מחירי המזון בעלייה מתמדת ועל פי הסקירה של משרד הכלכלה שמסתמכת על בדיקה שהתבצעה בין 29 באוקטובר ו־4 בנובמבר, לעומת מחירם הממוצע ביולי עד ספטמבר. האחרונים, פרייסז בחנה 3,125 מוצרים ב־71 רשתות שיווק, שמהוות יותר מ-80% מהפידיון הענפי והתוצאות מדאיגות.
בתחום המזון והטואלטיקה ההתייקרות הממוצעת עומדת על 2.6%, אבל מחירי החיתולים חד פעמיים כבר זינקו כ-5.6%. הייתה גם עלייה ממוצעת בשיעור 4.9% במחירי שמן זית, העוף הטרי זינק במחיר ב-4.1% והמים מינרלים עם התייקרות ממוצעת של 3.1%. ומה לגבי פסטה ושימורי טונה? הם התייקרו בכ-2.6% בממוצע.
גם mako בדקה באמצעות פרייסז כ-1,200 מוצרים ברשתות המזון בתאריכים דומים, העלתה ש"היו העלאות מחירים שנבעו מסיום מבצעי ספקים, אך הסקירה של משרד הכלכלה מראה שלא מדובר במוצרים מסוימים אלא בתחומים שלמים שהתייקרו".
עוד ב-
כזכור, על פי נתוני חברת שב"א, פדיון רשתות המזון ברכישות בכרטיס אשראי הסתכמו בשבוע ממוצע ב-2023 ב-1.153 מיליארד שקל. השימוש בכרטיסי האשראי ברשתות המזון בשבוע הראשון למלחמה זינק ל-1.677 מיליארד שקל שזו עליה של 43% לעומת שבוע ממוצע. בשבוע השני למלחמה ב-1.196 מיליארד שקל. גם בשבועות הבאים השימוש היה מעל הממוצע, סביב 1.2 מיליארד שקל.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.האמת לאמיתהשמש 11/2023/14הגב לתגובה זו1 0והתקשורת מעודדת את יוקר המחיה בכך שהיא רוצה למנוע יבוא בשם הפטריוטיות והתוצאה הסופית תתבטא בזה שאנשים מהמעמד הבינוני יחשבו פעמיים אם לקנות ירקות ופירות בשל מחירם הגבוה כאשר מלכתחילה המחירים בארץ הן של מוצרי חלב,ביצים,לחם, ומוצרים אחרים עולים כפול מארצות אחרות, סמוטריץ תתעוררסגור



