ויראלי

מעיין אדם חושפת לראשונה: "יותר ארוכה ומסובכת מהלידה שלי"

אחרי השקת 'מאמי', שיתפה אשת התקשורת: "מעולם לא התמודדתי עם כל כך הרבה קשיים שנערמים, דילמות הרות גורל, סיכונים מקצועיים וכלכליים, ושרת אחד מפלצת שמחזיק את ההצבעות בגמר של האח הגדול אבל לא מחזיק אתכן"
מערכת ice | 
מעיין אדם (צילום מסך קשת 12)
אחרי שהתלוננה כי ההשקה של האתר החדש שלה 'מאמי', בו שפע של הנחות ומוצרים, מעיין אדם העלתה היום [שני] סרטון על המשרד החדש שלה והאנשים שעובדים לצדה על הפרויקט הכי גדול בחייה.
אדם כתבה בפוסט שהעלתה: "ההשקה הזו הייתה יותר ארוכה ומסובכת מהלידה שלי, וכך גם נראה כל ההיריון של הפרויקט הזה. מעולם לא התמודדתי עם כל כך הרבה קשיים שנערמים, דילמות הרות גורל, סיכונים מקצועיים וכלכליים, ושרת אחד מפלצת שמחזיק את ההצבעות בגמר של האח הגדול אבל לא מחזיק אתכן".
 
עוד היא סיפרה: "בלשון המעטה. חמסה. אבל בניגוד לכל הישג שקטפתי אי פעם בעמלי ובעשר אצבעותיי - זו תוצאה של עבודת צוות. הצוות המדהים הזה פיצח כל אתגר בכישרון ויצירתיות אין קץ, מסירות שלא ידעתי שקיימת בטבע, ואהבה למקצוע שלו".
לסיום הסבירה: "רגע לפני שעלינו לאוויר כולם פה הסתובבו עם עיניים נוצצות, כאילו הם הולכים לפגוש את התינוק שלהם בפעם הראשונה. Mami היא רק תינוקת, אז תתארו לכן מה היא תהיה כשתהיה גדולה…  תיהנוו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה