ויראלי

דניאל גרינברג תחת מתקפה: "לא יפה שהעלת מחירים"

מחיר הכרטיס למסיבה שמארגנת דניאל גרינברג זינק מ-199 שקלים ל-249 שקלים בסך הכל, דבר שגרם לעוקבת אחת לפנות לגרינברג ולבקש תשובות על ההחלטה לייקר את המחיר: "לא יפה שככה העלית את המחיר. בקושי אנשים חיים. 200 שקלים לאיש זה היה עוד סביר, לא יפה לנצל את העובדה שבנות עפו על זה", ואיך היא השיבה?
מערכת ice |  2
דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם/ דניאל גרינברג)
דניאל גרינברג הצליחה להרגיז לא מעט מהעוקבות הנאמנות שלה ביום חמישי האחרון, כאשר בהודעה שלה למאות אלפי מעריציה באינסטגרם, בישרה כי היא משנה את מיקום המסיבה ומעבירה אותה לתל אביב לאור הביקוש הרב.
אבל לא שינוי הלוקיישן הוא שהפריע, אלא שמחיר הכרטיס זינק מ-199 שקלים ל-249 שקלים בסך הכל, דבר שגרם לעוקבת אחת לפנות לגרינברג ולבקש תשובות על ההחלטה לייקר את המחיר: "לא יפה שככה העלית את המחיר. בקושי אנשים חיים. 200 שקלים לאיש זה היה עוד סביר, לא יפה לנצל את העובדה שבנות עפו על זה".
 
גרינברג ענתה בנימוס: "ככל שהאולם גדול יותר, ככה הוא עולה יותר, וככל שמספר המשתתפים באירוע עולה, כך גם מערכת האבטחה וכל הביטוחים שמסביב. ההחלטה להרים את מחיר ההשתתפות היא נטו מהמקום הזה. מבטיחה שאין פה מטרות רווח. לא ביום הולדתי! עלויות הפקה נטו, וזה כל אדם שיצא לו להרים אירוע בחייו כגון חתונה /ברית מכיר את האופרציה ויכול לחשב ברגע. בכל זאת, אולם, אוכל, שתיה, אלכוהול, הפתעות. לא בא ברגל. בכל אופן, יפה שלי, את מוזמנת להגיע ולקבל כמה שעות בהן בעיקר להעצים את הנשמה והנפש".
כאמור, גרינברג הודיעה: "האירוע עובר מקום, לעיר תל אביב! מכיוון וכל האירוע תוכנן לפי אלף נשים במיקום אשר יודע להכיל את הכמות הזו, ואנחנו פותחים רגישה לעוד כמות מוגבלת במיקום גדול יותר ומרגשים יותר, מחיר ההשתתפות עבור קהל נוסף יהיה 249 שקלים במקום 199. עמכם הסליחה, זה הכי טוב שיכולנו לעשות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ?
    מומו 02/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העלתה מחירים למה ? לפי לילה או לפי שעה
    סגור
  • 1.
    יהיה טוב
    דניאל 02/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רגע, הבנתי נכון?
    סגור