ויראלי

שורדי הטבח בנובה הושפלו בשדה התעופה: "תשתקו, אנחנו הבוסים"

שני שורדים של הטבח במסיבת הנובה, שסובלים מפוסט טראומה, הגיעו למנצ'סטר לצורך הרצאה בה הם משתפים במה שעבר עליהם ועוזרים לנפגעי טרור אחרים באמצעות קרן ללא מטרות רווח שהקימו. אלא שבשדה התעופה הם חוו רגעים משפילים במיוחד על ידי בקרי הגבולות, שהחליטו לתשאל אותם במשך שעתיים רק בשל היותם ישראלים, ואף הטיחו בהם: "מוודאים שאתם לא הולכים לעשות כאן את את מה שאתם עושים בעזה"
מערכת ice | 
אזור מסיבת הטבע נובה (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
הקהילה היהודית בעיר מנצ'סטר שבאנגליה הגישה הבוקר (שלישי) תלונה, זאת לאחר ששני שורדים של הטבח האכזרי במסיבת הנובה ב-7 באוקטובר השחור, שהגיעו כדי לשתף במה שעבר עליהם, עוכבו על ידי בקרי הגבול הבריטים בשדה התעופה, שם הם הושפלו על ידם.
על פי דיווח ב"וואלה!", שני הישראלים ששרדו את הטבח בנובה ואף סייעו בחילוץ של ניצולים נוספים, סובלים מפוסט טראומה בעקבות האירועים הקשים שעברו והגיעו למנצ'סטר על מנת לשתף בחוויה הקשה שעברו את הקהילה היהודית המקומית, במסגרת הגדלת המודעות. במסגרת זו, הקימו השניים ארגון ללא כוונות רווח כדי לסייע לניצולים ממתקפות טרור.
 
על פי הדיווח, כשהשניים נחתו באנגליה, בקרי הגבול, שראו שהם עם דרכונים ישראלים, שאלו אותם על הסיבה בגללה הגיעו לעיר. אחרי שסיפרו להם את הסיבה, הבקרים לקחו אותם לחדר שם תשאלו אותם. במהלך התשאול, הבקרים דיברו באגרסיביות יתר והטיחו בהם דברים קשים.
נוסף על כך, בסרטון שתיעדו השניים, אחד הבקרים אמר להם: "תשתקו, תסתכלו אלי, זה ברור לכם? אנחנו הבוסים, לא אתם". אחרי יותר משעתיים הם שוחררו, אבל לא לפני שאחד הבקרים אמר להם: "מוודאים שאתם לא הולכים לעשות כאן את את מה שאתם עושים בעזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה