ויראלי

עידן עמדי חושף סרטון ראשון מהליך השיקום

צפירת הרגעה לכל המודאגים: עידן עמדי, שנפצע באורח קשה בעת לחימה בעזה ונמצא בהליך שיקום, שיתף הערב (ג') הצצה ראשונה לאימון במסגרת טיפולי הפיזיותרפיה שהוא עובר 
רוני שיינר |  2
עידן עמדי (צילום משה נחומוביץ)
הזמר והיוצר עידן עמדי (36), שנפצע באורח קשה בעת לחימה בעזה ונמצא בשבועות האחרונים בהליך שיקום, שיתף הערב (ג') הצצה ראשונה לאימון במסגרת טיפולי הפיזיותרפיה.   
 
עידן עמדי בהליך השיקום (אינסטגרם)
פציעתו של עמדי, כזכור, הייתה כה קשה, עד שבהתחלה הוא הוגדר כחייל אנונימי ולא ניתן היה לזהותו. פציעתו והליך החלמתו ריתקו וריגשו מדינה שלמה. אמנים רבים הקדישו לו מחוות, והוא קיבל חיקוי שנוי במחלוקת בתוכנית "ארץ נהדרת".  
לאחר שמצבו התייצב, קיים עמדי מפגש עיתונאים, בו שחזר את רגעי פציעתו וסיפר בדמעות על חבריו שנפלו בקרב. "הגעתי לבית החולים שרוף, מפויח. גופי ונפשי אמנם נפגעו, אבל רוחי חזקה מאי פעם. אשוב ליצור, לשיר ולשחק. אם אלוהים ייתן לי כוח, גם אשוב להילחם למען המדינה שלי", אמר אז והוסיף: "נאמר לי 'אתה גיבור', 'סמל', אבל חשוב לי לדייק, אני חלק מאלפי פצועים וחיילי מילואים".
אתמול פרסמנו בפרסום ראשון כי עמדי קיבל פניה מהוועדה הציבורית לבחירת משיאות ומשיאי המשואות, להדליק משואה בטקס הדלקת המשואות ה-76 של מדינת ישראל, שייערך בערב יום העצמאות בהר הרצל. עמדי, לפי מקורבים, ביקש לשקול את הנושא וטרם החזיר תשובה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עידן
    חןן 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדבר הכי מושלם שקיים פה
    סגור
  • 1.
    גלדיאטור
    לימור 03/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מלך
    סגור