ויראלי

סרטון שפרסמה נועה וולמן הביא למתקפה ברשת: "עדיף לעודד להנקה"

סרטון שהעלתה אתמול השחקנית נועה וולמן, על האכלת תינוקות באמצעות בקבוק, גרם לכעס בקרב העוקבות שלה שבחרו להגיב בתגובות מרושעות. הבוקר התייחסה וולמן לדברים: "ישנן נשים שלא יכולות או לא רוצות להניק וזה ממש בסדר"
רוני שיינר |  1
נועה וולמן (צילום אינסטגרם)
השחקנית נועה וולמן התייחסה הבוקר (שישי) לתגובות ביקורתיות מצד גולשים ברשתות החבריות, על פוסט שהעלתה יום קודם לכן ועסק בהאכלת תינוקות באמצעות בקבוק.  
וולמן, אם לשני ילדים המתמחה בהדרכת הורים, כתבה ברשתות החברתיות שלה: "בעקבות הריל שעלה פה אתמול על שימוש בבקבוק, היו כל מני תגובות מכוערות, אבל במיוחד מישהי שכתבה על שימוש בתמ"ל: 'צריכות להרגיש רע, זה רעל ממפעל, אבקה מיובשת'. אני רוצה להזכיר שיש נשים שלא יכולות להניק, כי הן עברו כריתה של השדיים, כי הן בדיכאון ולוקחות כדורים שלא מאפשרים הנקה, כי הן מרגישות שההנקה מכבידה עליהן רגשית, ועוד סיבות שכולן לגיטימיות. ויש נשים שלא רוצות להניק וגם זה ממש בסדר". 
 
וולמן המשיכה וכתבה: "להפחיד אותן או לעשות להן שיימינג זו לא הדרך לשנות את הבחירה שלהן. גם אם אמא אחרת לא בוחרת את אותן הבחירות כמוך, זה לא בהכרח אומר שהיא אמא פחות טובה! יש הרבה דרכים להיות אמא מדהימה לתינוקות שלנו ותחליף חלב היא רק אחת מהן. נכתב על ידי אמא שבחרה בהנקה מלאה והמשיכה להניק עד גיל שנה וחצי ויותר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ומה אומר אבא שלך? (ל"ת)
    מה? 03/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור