ויראלי

הצל נפרד בכאב: "השאיר אחריו אישה בהיריון"

הצל כתב באינסטגרם שלו בכאב ושיתף תמונה: "לידור לוי ז"ל, מהנדס תוכנה, בן 34 רק הלך לחדר כושר ונרצח על ידי נאצי רק בגלל שהוא יהודי השאיר אחריו אישה בהריון, ותינוקת בת חצי שנה, יהי זיכרו ברוך"
מערכת ice |  1
הצל - יואב אליאסי (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
אחרי שהזמר עדן חסון פרסם היום (חמישי), סטורי באינסטגרם עם קישור לפוסט שכתב העיתונאי יוסף חדאד על מותו הטראגי של לידור לוי ז''ל, כעת גם מגיע של הצל, יואב אליאסי לספוד ללוי שקיפח את חייו על ידי מחבל.
הצל כתב באינסטגרם שלו בכאב ושיתף תמונה: "לידור לוי ז"ל, מהנדס תוכנה, בן 34 רק הלך לחדר כושר ונרצח על ידי נאצי רק בגלל שהוא יהודי השאיר אחריו אישה בהריון, ותינוקת בת חצי שנה, יהי זיכרו ברוך".

עוד קודם כאמור חסון כתב: "למה עדיין לא מגרשים משפחות מחבלים מהארץ? למה עדיין לא מוציאים להורג מחבלים?", עוד המשיך: "מה עוד צריך לקרות כדי שיגרמו למחבל מתועב להבין שלא משתלם לו לרצוח יהודי?".
בנוסף, חסון פרסם גם קישור לפוסט של הפאנליסט יוסף חדאד, שכתב על מותו של לידור לוי ז''ל: "עוד קורבן לטרור הפלסטיני, אחרי מספר ימים של מלחמה על חייו, מת מפצעיו לידור לוי, שנפצע קשה מאוד בפיגוע בגן יבנה. לידור הותיר אחריו אישה בהריון ותינוקת בת חצי שנה בלבד. לידור היה גם לוחם ונכה צה''ל, מצטרף לרשימה ארוכה מידי של הטובים ביותר שאיבדנו בחצי שנה האחרונה. יהי זכרו ברוך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    במדינה מנוהלת כמו קרקס
    ברווז במטבח 04/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהנהלת הבג"ץ והפרקליטות הפרוגרסיביים. כל עוד המציאות הזאת תימשך אנחנו נמשיך להירצח
    סגור