ויראלי

נוכל הטינדר מתפוצץ על האקסית: "התעללה בי, מפלצת"

סיימון לבייב ספג תביעה על סך של 400 אלף שקל מהאקסית שלו,  קייט קונלין, זאת לאחר שהוא בעצמו הגיש לפני מספר ימים תביעה נגדה על סך של מיליון שקל. כעת, נוכל הטינדר מגיב בזעם: "שיקרה וסחטה אותי. שיבינו עם מה התמודדתי. יש לי הוכחות שהכל שקר גמור. היא חולת פרסום"
מערכת ice |  2
סיימון לבייב
רק לפני מספר ימים נודע כי סיימון לבייב, הידוע כ"נוכל הטינדר", זאת אחרי הסדרה ששודרה עליו ב"נטפליקס", הגיש תביעת ענק על סך של מיליון שקל נגד האקסית שלו, קטרינה קוריאקין, שמכנה את עצמה קייט קונלין, זאת בטענה כי היא ובן זוגה במשך שנתיים לאחר שנפרדו הפיצו עליו שקרים, הטרידו אותו ואף ניסו לסחוט אותו.
היום (שני) נודע כי קייט קונלין, החליטה להגיש בעצמה תביעה נגד לבייב לבית המשפט השלום בתל אביב על סך של 400 אלף שקל, זאת בטענה שהוא גרם לה נזקים נפשיים וגופניים.
 
לבייב ממש לא נותר חייב, ובתגובה ל-ice הוא יצא במתקפה קשה נגד קונלין: "התביעה הוגשה לאחר התביעה שאני הגשתי בסך מיליון שקל על השקרים שלה ועל הסחיטה שלה, וזה בא בתור ניסיון ״תגובה״. ההפך הוא הנכון, זה רק מחזק את התביעה שלי, והיא עשתה לנו את העבודה. שיבינו עם מה התמודדתי, עם מסכת כזו של שקרים והשמצות שפשוט מופרכות מהמציאות, וכמובן שיש לנו את כל ההוכחות שהכול שקר אחד גמור, שהבחורה שינתה כיוון ברגע שהפסקתי לממן אותה, והיא מכרה שקרים לכל המרבה במחיר".
עוד הוסיף ואמר: "היא חולת פרסום, לכן היא לא ממשיכה בחיים שלה, כי אני כבר לא זוכר את השם הזה יותר. אני שמח שכול העולם יראה מה זו המפלצת הזו ואת כל התעללות שעברתי עד רגע זה, ושיבינו זה שהיא נקבה לא הופך את הסיפור לאמת, כי מילים לא עולות כסף. כולם יכולים לדבר".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נוכל
    דניאל 04/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בושה שאתה כזה זבלון,
    סגור
  • 1.
    את מי זה מעניין ?
    מכלוף 04/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נושא הכתבה " נוכל הטינדר ". אם הוא נוכל, למה כל הכתבות והפרסום הרב של התקשורת ?
    סגור