ויראלי

גרושתו של אייל גולן חושפת: "רצים לי סרטים בראש"

בצל המתיחות עם איראן דניאל גרינברג שיתפה את חששותיה: “בא לי לשאול אתכן אם גם אתן עוברות את זה? זה פשוט עצוב מה שנהיה. קודם כל החרדות שנהיו לנו מכל דבר הכי קטן, אשכרה לעמוד בפקק עושה לי צמרמורות בכל הגוף!”
מערכת ice | 
דניאל גרינברג ואייל גולן (צילום אינסטגרם)
רגע אחרי שגרושתו של אייל גולן, שהיא גם זוגתו הנוכחית דניאל גרינברג, בירכה אותו בצורה מרגשת ביום הולדתו והדגישה עד כמה האהבה חזקה, כעת היא משתפת בתחושות לא קלות שהיא חווה.
בצל המתיחות עם איראן היא שיתפה את חששותיה: “בא לי לשאול אתכן אם גם אתן עוברות את זה? זה פשוט עצוב מה שנהיה. קודם כל החרדות שנהיו לנו מכל דבר הכי קטן, אשכרה לעמוד בפקק עושה לי צמרמורות בכל הגוף!”.
 
והוסיפה: “אני עומדת בפקק וכאילו, זה הזוי אבל אני אומרת לעצמי שהכל יכול לקרות במדינה הזאת בכל רגע נתון, שום דבר לא צפוי. באמת שהכל יכול לקרות! ואני פאקינג עומדת בפקק עכשיו בבוקר ורצים לי סרטים בראש. גם לכן קורה שאתן פשוט עומדות בפקק ואז עולה לכן סיטואציות של הגרוע מכל? של מה קורה עכשיו, מה, מו, ירי, עולם”.
 לסיום הסבירה גרינברג: “בה’ אני כאילו נוסעת ומסתכלת לצדדים אם קורה משהו, לאן אני ומה אני עושה? לאיזה מצב הגענו ה’, פקק בבוקר”.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה