טלוויזיה

אייל גולן "מעתיק" מעצמו? השירים באלבום תחת ביקורת חריפה

כוכב הטיקטוק יהודה טמסוט, הדגים כיצד "כנף הרוח" מ-2015, "כאן בשבילה" מ-2022, "ילד שלי" שיצא בחודש ינואר האחרון ו"בימים של עצב" באלבום החדש, מדובר באותו הלחן, בסביבת הזמר טענו: "יכול להיות שספגו השראות משירי עבר של אייל מבין מאות השירים"
מערכת ice |  1
אייל גולן (צילום יוטיוב/ ערוץ 24)
האם האלבום החדש של אייל גולן הוא בכלל ממוחזר? הזמר שרק חגג את יום הולדתו ה-53 שחרר אמש (שני) את אלבומו ה-28 בשם "עם ישראל חי", שיר הנושא שהפך להמנון במלחמת 'חרבות ברזל'.
אלא, שלא מעט ביקורות עולות באינטרנט, כאשר שותפו קטעים שמציגים לכאורה שירים ישנים שלכאורה הלחן בהם שימש גם לשירים באלבום החדש כביכול. כוכב הטיקטוק יהודה טמסוט, הדגים כיצד "כנף הרוח" מ-2015, "כאן בשבילה" מ-2022, "ילד שלי" שיצא בחודש ינואר האחרון ו"בימים של עצב" באלבום החדש, מדובר באותו הלחן.
 
כמובן שבסביבת אייל גולן הודפים את הביקורת ולמאקו הסבירו: "איזה כיף לראות את כל החגיגה סביב האלבום החדש 'עם ישראל חי. האלבום מביא מגוון רחב של של ז'אנרים מוזיקליים ולקחו בו חלק מיטב היוצרים המובילים בתעשיית המוזיקה שיכול להיות שספגו השראות משירי עבר של אייל מבין מאות השירים, אנו גאים מאוד באלבום הזה ושמחים לגלות שבמיוחד בימים אלו הוא עושה קצת טוב על הנשמה לכל המדינה".
גולן אגב סיפר עם שחרור האלבום: "השירים באלבום הזה הגיעו אליי הרבה לפני היום הנורא, ואחרי מה שעברנו התלבטתי האם פשוט לגנוז את האלבום ולחפש שירים שהם ברוח התקופה - אבל אז הגיע אליי 'עם ישראל חי' שהוא השיר המדויק לכל התחושות שלי, רציתי שהשיר הזה ייתן לכם כוח, אחדות וירים לכם המורל והגאווה הלאומית".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יהודה יכוכב
    אורי 04/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי ככה נגיע לאייל וסוף סוף אלבום הבא השמע קצת מקוריות!!
    סגור