ויראלי

אופירה אסייג עצבנית: "מתעסקים בנקניקיות, בושה"

המגישה הוותיקה של קשת 12 יצאה נגד הטענות של בהרב מיארה כי המחבלים בכלא זוכים לאוכל "לא בריא" והעלתה סטורי בו כתבה: "מדינה בושה במה מתעסקים. 133 חטופים, כל החזיתות נגדנו ומתעסקים בנקניקיות, בושה"
מערכת ice |  1
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אופירה אסייג יצאה נגד היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה שאמרה לשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: "מדוע מגישים לאסירים הביטחוניים נקניקיות פעמיים בשבוע? זה לא בריא. למה לא נותנים פירות?".
המגישה הוותיקה של קשת 12 יצאה נגד הטענות של בהרב מיארה והעלתה סטורי בו כתבה: "מדינה בושה במה מתעסקים. 133 חטופים, כל החזיתות נגדנו ומתעסקים בנקניקיות, בושה".
 
גם הצל הצטרף לקריאות של אסייג וכתב בפוסט שהעלה לאינסטגרם: "הם מענים מרעיבים ואונסים את החטופים שלנו בשבי והיומ"עשית כועסת שאנחנו לא נותנים להם פירות, מנותקים נמאסתם"
רק לאחרונה, מבקר המדינה מתניהו אנגלמן השתתף בוועידת שוק ההון לחיסכון ארוך טווח שהתקיימה באילת. בפתח דבריו, התייחס המבקר לפרסומים לפיהם צוערות בקורס קצינים קיבלו פקודה לשמור על מחבלי הנוחבה'. זאת לאחר שלפני כשנה פורסם דוח על מוגנות חיילות חובה, בו נכתב כי סוהרות בשירות חובה חוו הטרדות מיניות מצד אסירים ביטחוניים.
לדברי המבקר אנגלמן, "ראיתי פרסומים לפיהם צה"ל הטיל על צוערות בקורס קצינים לשמור על מחבלי הנוחבה שנשבו. הדבר עומד בניגוד לדוח מוגנות חיילות שפרסמנו לפני קצת יותר משנה ומלמד שלא הופקו הלקחים מהדוח הנוקב".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    השרץ גילה שרץ גדול ממנו
    טל 04/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם פתאום אקרא בעיתון שמישהו הוריד לבלונדה של סער את הראש אני לא אהיה מופתע .ואני מאמין שמליונים במדינה לא יזילו דמעה,אדרבא
    סגור