ויראלי

רונן צור מקבל ביקורת מאמו של אחד החטופים: "מנסה לחזור"

יועץ התקשורת רונן צור מקבל ביקורת. אחרי שהודיע כי הוא פורש מניהול המאבק להשבת החטופים על רקע הטענות והביקורת הציבורית עוד בתחילת משבר החטופים על כך שהוא מערב שיקולים פוליטיים במאבק המשפחות. איילת סמרנו שבנה חטוף בעזה תוקפת אותו וטוענת כי "אתה עדיין מנסה, לספר כאילו המטה קורס מאז שהלכת"
דוד זולדן |  2
רונן צור (צילום רמי זרנגר)
איילת סמרנו, אמו של יונתן שמוחזק בשבי חמאס, כתבה הבוקר (שלישי) בחשבון הפייסבוק שלה פוסט חד ונוקב בתגובה למחאת משפחות חטופים והתנהלותו של יועץ התקשורת רונן צור על אף שכבר פרש ממטה משפחות החטופים.
סמרנו כתבה בין השאר כי: "יש מי שרואה בזה שימוש פוליטי לחפור בו ועדיין ממשיך, אחרי תקופה שנפרדנו מרונן צור הוא מנסה לחזור בכוח. אחרי שנפרדנו מרונן צור הוא מסרב לשחרר. רץ מאולפן לאולפן ומספר שאנחנו, משפחות החטופים רוצות את חזרתו".
 
יועץ התקשורת רונן צור מקבל ביקורת אחרי שהודיע כי הוא פורש מניהול המאבק להשבת החטופים על רקע הטענות והביקורת הציבורית עוד בתחילת משבר החטופים על כך שהוא מערב שיקולים פוליטיים במאבק המשפחות.
עוד ציינו במטה כי: "תפסיק לשלוח אלינו שליחים, תפסיק לבקש חתימות וסקרים, אנחנו אותך איתנו לא רוצים. אין לנו כבר כוח ואין לנו אנרגיות ואת מעט הכוח ומעט האנרגיות שנותרו בנו ואנו עוד מנסים לייצר, אנחנו משפחות החטופים רוצות להשקיע בשחרור החטופים – ולא בך".
מוחה נוספת הצטרפה לטענות ואמרה כי: "עשית כל טעות אפשרית, ציינת שמות של בני משפחות חטופים בתקשורת כמי שחיפש להעיף אותך, כאילו אתה העיקר ולא החטופים לקחת יחד איתך את משרד הפרסום ניסית בכל דרך ואתה עדיין מנסה, לספר כאילו המטה קורס מאז שהלכת".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כנראה אנרכיסט לא יודע לשחרר, הוא יודע מה טוב לכולם
    יהודה 04/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כנראה אותו העלוקה מצא מכרה של פרסום והוא לא מוכן לוותר בלתי אפשרי להשתחרר מהסוג הזה הם נדבקים לנעל ולא יורדים
    סגור
  • 1.
    צור
    חיים 04/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רונן שחרר אותנו ממך אתה פודל של גנץ ולפיד חלאס נמאס ממך לך לך
    סגור