ויראלי

אסי עזר כותב בהתרגשות: "13.5 שעות עם תינוק בן 3 שבועות"

עזר שיתף בחוויות מהטיסה חזרה לישראל וכתב: "אלכס התגעגעה לאכילת הראש של סושרד, סך הכל עברו 5 שבועות מהפעם האחרונה. יאללה טסים 13.5 שעות עם תינוק בן 3 שבועות, הנה אנחנו באים"
מערכת ice |  4
אסי עזר ואלברט אסקולה (צילום אינסטגרם)
אחרי שהביאו לעולם בן קטן וחדש באמצעות אם פונדקאית, אסי עזר ובעלו אלברט אסקולה חזרו לארץ בטיסת אל על, שעבורה עזר משמש פרזנטור, כשהם עם תינוק חדש בשם אריאל ועם בתם אלכס.
עזר שיתף בחוויות מהטיסה חזרה לישראל וכתב: "אלכס התגעגעה לאכילת הראש של סושרד, סך הכל עברו 5 שבועות מהפעם האחרונה. יאללה טסים 13.5 שעות עם תינוק בן 3 שבועות, הנה אנחנו באים".
 
הוא סיפר גם על העריסה שקיבל בנו החדש אריאל בטיסה: "אריאל קיבל מלון חמישה כוכבים בטיסה. כמה שזה עזר לנו. הוא ישן 90% מהטיסה, איך משיגים כזה, חשוב להזמין מראש את המושב בשורה הראשונה כדי לקבל את המקום לעריסה, אחרת התינוק יישן לכם כל הטיסה על הידיים".
עזר שיתף שהפתרון עזר והוסיף: "הנה הבית שלנו, בחיי שהטיסה עברה בקלות. המון בזכות צוות הדיילים המקסים והקשוב". בשדה הוא כמובן ראה את הכרזות להשבת החטופים וכתב: "המציאות שלנו, ביבי תחזיר אותם הביתה כבר".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לא לקנא.....לא יפה
    תמי 05/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אסי ואלברט הרבה מזל טוב
    סגור
  • 3.
    עזר הכלומניק
    יוני מגל 05/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מגוע כול כך חשוב לכם להראות לנו 2 מוזרים ומיותרים במקום להראות לנו את הגיבורים נאמיתיים שנלחמו בגבורה. מי זה עזר?? איזה כלומניק שמתפרנס מהתרפסות לציבור הרואים. מה מעניין בהם,?
    סגור
  • 2.
    מזל טוב
    נאוה 05/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הרבה אושר ובריאות תגדלו אותו בנחתובאושר
    סגור
  • 1.
    תינוק חדש בא לעולם
    שולה 05/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בשעה טובה ובמזל טוב
    סגור